کد خبر : 1830134 | 01 تیر 1401 ساعت 09:10 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طلا مبارک احمد جوان

سرلک: امیدوارم در تونس باخت جام تختی را جبران کنم

نایب قهرمان وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در مورد شکستش در جام تختی می‌گوید به دلیل دوری 8 ماهه از مسابقه، روی تشک سردرگم بوده و حالا امیدوار است که در تونس اشتباهش را جبران کند.

سرلک: امیدوارم در تونس باخت جام تختی را جبران کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا سرلک درخصوص ورودش به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2022 با حضور در جام جهان پهلوان تختی اظهار داشت: جام تختی از سطح کیفی بالایی برخوردار بود، همه حریفان آمده بودند که خودی نشان دهند و این مسابقات یک مرحله مهم از چرخه انتخابی تیم ملی بود.

وی که در این رقابت‌ها در جایگاه دومی قرار گرفت، تاکید کرد: با کشتی‌هایی که من گرفتم مشخصا از نظر بدنی کم نیاوردم. فکر می‌کنم مسئله اصلی دوری طولانی مدت از مسابقه رسمی بود و همین مسئله کمی کیفیت کشتی‌ام را پایین آورده بود. به طوری که حس می‌کردم روی تشک سردرگم هستم.

سرلک در مورد مبارزه فینالش با احمد جوان و قهرمانی این کشتی‌گیر جوان در جام تختی تصریح کرد: اول جا دارد قهرمانی‌اش را تبریک بگویم. این طلا مبارکش باشد. به هرشکل من هم در فینال کمی سهل‌انگاری کردم.

کشتی‌گیر لرستانی تیم ملی در سال 2021 درباره ادامه کارش در چرخه انتخابی تیم ملی و تصمیم کادرفنی مبنی بر محک او و احمد جوان در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی خاطرنشان کرد: طبق چرخه انتخابی تیم ملی و با نظر کادرفنی تیم ملی قرار است به تورنمنت بین‌المللی تونس که 26 تیر ماه برگزار می‌شود برویم. آنجا تکلیف وزن 57 کیلوگرم مشخص خواهد شد.

سرلک تاکید کرد: امیدوارم اتفاقی که در جام تختی رخ داد را بتوانم در این تورنمنت جبران کنم و با دست پر از تونس برگشته و دوبنده تیم ملی را اگر لایق بودم به دست آورم. امیدوار هستم که لیاقت خوشحال کردن دوباره مردم عزیز را داشته باشم.

دیدگاه‌ها