کد خبر : 1830135 | 01 تیر 1401 ساعت 09:25 | 852 بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون می‌گوید بودجه‌ای برای خرید نیزه نداریم!

قهرمان پرتاب نیزه کشور گفت: برای شرکت در هر مسابقه ملی و بین المللی باید هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان برای خرید کفش، نیزه و مربی پرداخت کنم.

فدراسیون می‌گوید بودجه‌ای برای خرید نیزه نداریم!

به گزارش "ورزش سه" یونس یوسفوند قهرمان چندین دوره مسابقات پرتاب نیزه کشور در گفت و گو با ایسنا گفت: ۱۵سال است که به صورت حرفه‌ای در مسابقات پرتاب نیزه شرکت می‌کنم و توانسته‌ام در این چند سال مقام‌های متعددی در مسابقات کشوری و بین المللی کسب کنم.

وی گفت: از داشتن یک مربی محروم هستم و با هزینه شخصی مربی می‌گیرم تا بتوانم با آمادگی بالاتری در مسابقات شرکت کنم.

 قهرمان چندین دوره مسابقات پرتاب نیزه کشور گفت: برای شرکت در هر مسابقه ملی و بین المللی باید هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان برای خرید کفش، نیزه و مربی پرداخت کنم که پرداخت این هزینه‌ها برای من که در آمد بالایی ندارم بسیار سخت است، فدراسیون هم می‌گوید بودجه‌ای برای خرید تجهیزات برای ورزشکاران نداریم!

یوسفوند گفت: به دلیل علاقه‌ای که به پرتاب نیزه دارم تمام درآمد زندگیم را خرج این ورزش کرده‌ام و انتظار دارم مسئولین من را مانند دیگر ورزشکاران مورد حمایت قرار دهند تا بتوانم با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کنم.

مقام سوم مسابقات دو ومیدانی کشورترکیه، مقام دوم مسابقات قزاقستان، مقام سوم مسابقات بین المللی مشهد و چندین مقام قهرمانی مسابقات کشوری از مهمترین عناوین کسب شده توسط یونس یوسفوند پرتابگر البرزی است.

دیدگاه‌ها