کد خبر : 1830143 | 01 تیر 1401 ساعت 10:10 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز «برخواه» برای بازگشت به تیم ملی وزنه‌برداری

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری اعلام کرد با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون از هیچ کمکی به جبران زمان از دست رفته برای آماده سازی دریغ نخواهد کرد.

چراغ سبز «برخواه» برای بازگشت به تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از کنار گذاشته شدن علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری و انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست، اهالی این رشته چشم امید به روزهای روشن آتی دارند و معتقدند وزنه برداری ایران دوباره در مسیر امیدوارکننده ای قرار گرفت.

در این میان محمدحسین برخواه سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری که با حکم علی مرادی در زمان ریاست در فدراسیون از سرمربیگری کنار گذاشته شد اعلام کرد از هیچ کمکی به تیم ملی دریغ نخواهد کرد.

برخواه که چندی پیش به دلیل حمایت از اردونشینان معترض تیم ملی از سرمربیگری عزل شد اظهار امیدواری کرد با رفتن مرادی می‌توان با برنامه ریزی‌های مطلوب توسط انوشیروانی بسیاری از مشکلاتی را برطرف کرد تا ورزشکاران بدون هیچ مشکلی به اردوها بازگردند.

از اظهارات اخیر سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری می‌توان امیدوار بود وی و ملی پوشان معترض دوباره به اردوی تیم ملی بازخواهند گشت، چراکه قرار است او به زودی در این مورد با انوشیروانی جلسه‌ای را برای حل مشکلات برگزار کند.

دیدگاه‌ها