کد خبر : 1830193 | 01 تیر 1401 ساعت 14:37 | 21.1K بازدید | 22 دیدگاه

توئیت جنجالی تونی فریکسا

وعده‌های پوچ لاپورتا؛ نه لواندوفسکی می‌آید، نه هیچکس

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است خوان لاپورتا در حال فریب اذهان عمومی است.

وعده‌های پوچ لاپورتا؛ نه لواندوفسکی می‌آید، نه هیچکس

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است ولی مدیران باشگاه تلاش می کنند تا راهکارهای لازم برای ورود قدرتمندانه به بازار نقل و انتقالات را پیدا کنند. برای این مهم قرار است طی هشت روز آتی، بخشی از دارایی‌های باشگاه فروخته شود. انتظار می رود بارسا از این طریق بتواند تا 600 میلیون یورو به دست بیاورد. 

1722717

هدف اصلی بارسلونا در انتقالات، جذب رابرت لواندوفسکی، رافینیا، ژولز کنده و برناردو سیلواست اما تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسا و نامزد ریاست باشگاه در دوره گذشته معتقد است خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، وعده های توخالی به هواداران می دهد.

او روز گذشته خطاب به هواداران بارسا توئیت کرد:« حتما می دانید که نه لواندوفسکی به بارسا می آید و نه کُنده، رافینیا و برناردو سیلوا. حتما این را می دانید، درست است؟»

او سپس در مصاحبه با کادنا کوپه گفت:« من سوار بر این موج تبلیغاتی توخالی لاپورتا نخواهم شد. او به هواداران وعده های توخالی می دهد و قول هایش با واقعیت بارسا در تضاد هستند. باید به هواداران هشدار بدهم که فریب او را نخورند. شاید از این 4 بازیکن، یکی به بارسا بیاید و همین هم به شرط فروش یکی از بازیکنان با قیمت بالا خواهد بود. لاپورتا فقط در حال جوسازی و ایجاد هیجان در میان هواداران است.»

دیدگاه‌ها