کد خبر : 1830197 | 01 تیر 1401 ساعت 15:10 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

بایرن چطور ستاره لیورپول را شکار کرد

صفر تا صد انتقال مانه به بایرن از زبان صالح‌حمیدزیچ

مدیر ورزشی بایرن در مورد روند شروع مذاکرات با سادیو مانه و نهایی شدن انتقال او صحبت کرد.

صفر تا صد انتقال مانه به بایرن از زبان صالح‌حمیدزیچ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها مذاکره بین بایرن مونیخ و لیورپول، سرانجام سادیو مانه، بندر لیورپول را ترک کرد و راهی باواریا شد تا از فصل آینده پیراهن قرمز باشگاهی دیگر را به تن کند. بر اساس گزارش اشپورت1 قرارداد مانه با بایرن سه ساله خواهد بود.

شبکه آلمانی اشپورت1 روز گذشته گزارش داد که سادیو مانه تست‌های پزشکی خود را پشت سر می‌گذاشته است. اولین بخش از تست‌های پزشکی او در یک کلینیک تخصصی ورزشی انجام شده و بخش دوم تست‌ها در مقر باشگاه بایرن، در خیابان سبنراشتراسه شهر مونیخ، انجام شد.

1722589
حمیدزیچ در خیابان با یک خبرنگار درباره رسیدن مانه صحبت کرد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، بعد از ورود مانه به این شهر، در مقابل دوربین یک خبرنگار، اولین واکنش را نشان داد و گفت:« خوشحالیم. ما افتخار می‌کنیم که توانستیم چنین ستاره‌ای، ستاره‌ای در کلاس جهانی، را جذب کنیم. سادیو در سنی عالی به اوج دوران فوتبالش رسیده. او آمادگی بدنی عالی‌ای دارد و تشنه کسب موفقیت است. او الان در باشگاه مناسبی برای رسیدن با هدفهایش است. ما از حضور او در بایرن خوشحالیم به خصوص به این خاطر که او از دقیقه اول اشتیاق داشت به بایرن بیاید. این برای ما خیلی مهم است؛ برای من؛ برای کادر فنی، و برای کل باشگاه. داشتن چنین بازیکنی واقعا فوق‌العاده است.»

1721881

مدیرورزشی بایرن در مصاحبه با بیلد، به طور مفصل در مورد جذب مانه صحبت کرد و گفت:« با مدیر برنامه های سرژ گنابری در باغ نشسته بودیم؛ بتسمر و دلونگا. بر کسی پوشیده نبود که مذاکرات را برای تمدید قرارداد سرژ شروع کرده بودیم. همان جا بود که برای اولین بار نام سادیو مانه مطرح شد؛ بتسمر مدیر برنامه های او نیز به حساب می آید. وقتی صحبت می کردیم، با خودم گفتم که این انتقال شدنی است. از بتسمر پرسیدم که واقعا چه قدر برای جذب مانه شانس داریم. به محض این که شنیدم مانه پیشنهاد تمدیدی قرارداد لیورپول را رد کرده، به ماجرا علاقه مند شدم. دو روز بعد با یولیان ناگلزمان در پرواز مونیخ – لیورپول بودیم. برای من همه چیز از همان ابتدا مشخص بود چون می دانستم که جذب این بازیکن واقعا محتمل است، همچنین حاضر بودم شب و روز برای انجام شدن انتقال کار کنم. خود یولیان ناگلزمان هم از ابتدا موافق جذب مانه بود.»

1722563

استقبال سانه از بایرنی ها در لیورپول:« سادیو در خانه اش از ما پذیرایی کرد، در حالی که شلوارک بر تن داشت و مشغول خوردن انبه بود. او به ما خوش‌آمد گفت و از آنجایی که یک زمان در سالزبورگ بازی می کرد، کمی هم آلمانی بلد بود. جو خوبی برقرار بود و از همان ابتدا حس خوبی میان هر دو طرف مذاکره وجود داشت. آن جلسه حدود 4 ساعت طول کشید، به او گفتم که همه در باشگاه کاملا با ایده جذبش و هماهنگی اش با سیستم کاملا موافق هستند. سادیو بازیکنی نیست که تنها در گلزنی و خلق موقعیت خلاصه شود، او عطشی دارد که با توجه به شخصیتش کاملا برازنده بایرن مونیخ است. پس از آن نوبت به ناگلزمان رسید تا پروژه ما را برای او تشریح کند. خود سادیو خیلی زود متوجه شد که برای پروژه ما کاملا مناسب است. او سوالات زیادی از ما پرسید و مشخص شد که همه چیز راجع به بایرن مونیخ برایش جذابیت دارد. به نظرم بخش احساسی ماجرا رویش تاثیر گذاشت، تجربه ام به من می گوید بازیکنی که از همان ابتدا شیفته بایرن مونیخ شود، اوضاع برایش در باشگاه به خوبی پیش خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها