کد خبر : 1830211 | 01 تیر 1401 ساعت 15:43 | 110.8K بازدید | 5 دیدگاه

محسن مسلمان و شروعی دوباره در فوتبال ایران

ستاره سابق پرسپولیس این روز ها در حال تمرینات سخت بدنسازی است تا شرایط خود برای بازگشت و درخشش در فوتبال ایران را هموار کند.

محسن مسلمان و شروعی دوباره در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، کمتر پرسپولیسی است که خاطره خوشی از دوران حضور محسن مسلمان در این باشگاه نداشته باشد؛ او با گذشت سالیان همچنان مورد علاقه طرفداران است که حتی بعضی از آنها دوست دارند دوباره مسلمان را در جمع سرخپوشان ببینند؛ اتفاقی که البته به سختی قابل تکرار است مگر آنکه این ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره آنچنان خودی نشان بدهد که همه مربیان دوباره استعداد فراموش شده او را باور کنند.

این همان چیزی است که مسلمان برای خود در نظر گرفته و به همین دلیل تمرینات سخت خود را شروع کرده و قصد دارد با آمادگی بدنی بالا در فصل آینده در یک تیم لیگ برتری شروع مجددی داشته باشد.

مسلمان که یکی از ستارگان پرسپولیس در دوره برانکو محسوب می‌شود، بعد از جدایی از جمع سرخ ها در تابستانی که می‌توانست لژیونر بشود، با انتخاب های بعدی به مرور در فوتبال ایران به حاشیه رفت و آخرین حضور او در فوتبال ایران به تیم فوتبال سایپا مربوط می‌شود.

اما برای او که خیلی زود و در نوجوانی در فوتبال ایران ستاره شده، همچنان فرصت برای بازگشت و نمایش هنری کمیابش وجود دارد؛ به خصوص که سروش رفیعی هم به پرسپولیس برگشته و این مسئله بیش از هر چیز دیگری مسلمان را برای تمرینات سخت با انگیزه تر می‌کند. چیزی که البته در صورت بی خیال این فوتبالیست تهرانی، هرگز مشاهده اش نمی کنید.

دیدگاه‌ها