کد خبر : 1830239 | 01 تیر 1401 ساعت 17:37 | 37.1K بازدید | 6 دیدگاه

دیگر پادشاه نیستی روملو؛

هشدار طعنه‌آمیز اینتری‌ها به ستاره جدید؛ خیانت‌کار!

کوروانورد، گروه هواداران اینتر بیانیه‌ای صادر کرد و مدعی شد خیانت روملو لوکاکو در تابستان گذشته را فراموش نکرده است.

هشدار طعنه‌آمیز اینتری‌ها به ستاره جدید؛ خیانت‌کار!

به گزارش "ورزش سه"، پس از 12 ماه سخت در لندن، به نظر می‌رسد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی به اینتر باز خواهد گشت. یک سال قبل بود که در روزهای دشوار نراتزوری، روملو لوکاکو تصمیم به جدایی گرفته و با قراردادی 115 میلیون یورویی به چلسی پیوست. حالا کوروانورد تاکید کرد روملو لوکاکو در گذشته برای آنها مانند پادشاه بود، اما حالا مانند بازیکنان دیگر اینتر با او رفتار می‌شود. 

1722774

در بیانیه این گروه متعصب هواداری آمده است: "با توجه به احتمال بازگشت لوکاکو به اینتر، مایلیم چند نکته را روشن کنیم. علی‌رغم رفتار او در تابستان گذشته، کوروا نورد از اینتر حمایت خواهد کرد و این بازیکن را مورد تمسخر و آزار قرار نمی‌دهد. هیچ کس نباید با شال و بنرهای مربوط به کوروانورد یا گروه‌های مرتبط با این کانون، از این بازیکن استقبال کند. 

اگر قرار است هر اتفاق دیگری در آینده برای او رخ دهد، او باید در زمین و با تواضع و عرق ریختن آن را برای خود حاصل کند. از او مانند یک پادشاه حمایت می‌شد و با او این‌گونه رفتار می‌کردیم، اما حالا او مانند دیگران است. ما می‌خواهیم به روشنی تاکید کنیم که اگر لوکاکو دوباره پیراهن اینتر را بپوشد، هرگز علیه او شعاری داده نخواهد شد. کوروانورد خیانت لوکاکو را پذیرفته و از رخ دادن این اتفاق نیز بسیار ناراحت و اذیت شده است."

دیدگاه‌ها