کد خبر : 1830279 | 01 تیر 1401 ساعت 20:52 | 36.3K بازدید | 9 دیدگاه

سیاست تراکتور؛ بازیکن خارجی و ملی‌پوش امید!

باشگاه تراکتور از جلسه هیئت‌مدیره این باشگاه با حضور تمام اعضا خبر داد.

سیاست تراکتور؛ بازیکن خارجی و ملی‌پوش امید!

به گزارش ورزش سه، جلسه هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور امروز (چهارشنبه یکم تیرماه) برگزار شد و اعضا در خصوص برنامه‌های آتی باشگاه گفت‌و‌گو، تبادل نظر و تصمیم‌گیری کردند.

بر اساس تصمیمات هیئت‌مدیره، باشگاه اقدامات لازم در راستای ساختارسازی مبتنی بر اصول حرفه‌ای و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح در سطح جهانی را در اولویت قرار خواهد داد؛ به طوری‌که توجه به آکادمی باشگاه و ایجاد امکانات زیرساختی تیم‌های پایه، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تراکتور است که با نظارت «قربان بردیف» انجام می‌شود.

همچنین باتوجه به افزایش کاذب قیمت بازیکنان داخلی، استفاده بهینه از سهمیه بازیکنان خارجی در دستور کار باشگاه قرار دارد و در همین راستا جذب بازیکنان خارجی باکیفیت و کارآمد با بررسی دقیق آخرین وضعیت فنی این نفرات یکی از رویکردهای اصلی باشگاه است. همچنین جذب بازیکنان با کیفیت داخلی و اضافه کردن بازیکنان آینده‌دار تیم ملی امید به تراکتور، بررسی راهکارها برای توسعه شرایط اقتصادی باشگاه از دیگر موارد مورد تاکید اعضای هیئت‌مدیره باشگاه بود.

به این‌ترتیب باید منتظر خرید چهار بازیکن جدید خارجی از سوی مدیران باشگاه تراکتور ماند و همچنین باید دید که کدام بازیکن ملی‌پوش امید به ترکیب تراکتور اضافه می‌شود.

براساس مصوبه هیئت‌مدیره، باشگاه تراکتور به دنبال آماده‌سازی تیم با کیفیت برای لیگ برتر و کشف و پرورش استعدادهای جوان برای سال‌های آینده خواهد بود.

گفتنی است، عباس الیاسی، علی خطیر، میرمعصوم سهرابی، منصور رستگارپور و محمد جنگجو به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور در این جلسه حاضر بودند.

دیدگاه‌ها