کد خبر : 1830288 | 01 تیر 1401 ساعت 22:38 | 72K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای خسارت علیه بوگاتی رونالدو؛ پولم را بدهند

مالک یک خانه در شهر مایورکا که ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو به دیوارش کوبیده بود می‌گوید منتظر دریافت خسارت وارد شده از طرف کریستیانو است.

ادعای خسارت علیه بوگاتی رونالدو؛ پولم را بدهند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش، ماشین لوکس کریستیانو رونالدو، بوگاتی ویرون، در مایورکا به دیوار یک خانه برخورد کرده و خسارت قابل توجهی وارد کرد. البته کریستیانو شخصا سوار ماشین بوگاتی‌ نبوده و یک زوج در حال رانندگی با ماشین او بوده‌اند. مالک این خانه که سوپرماشین دو میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به آن خسارت زده از کریستیانو طلب خسارت کرده و می‌گوید منتظر دریافت غرامت است.

1722844

صاحب‌خانه خسارت‌دیده در گفت‌وگو با رسانه‌ها در اسپانیا گفت:" وقتی بررسی کردم متوجه شدم کنتر آب و لوله‌کشی آب کاملا از بین رفته. از روز تصادف من دیگر نمی‌توانم در خانه‌ام زندگی کنم. در ورودی خانه از جا کنده شده و دو ستون بتونی هم از بین رفته".

شهروند خسارت‌دیده اسپانیایی در ادامه شکایت خود از کریستیانو گفت:" بعد از تصادف کلی منتظر ماندم تا دو نفری که سوار ماشین بودند بتوانند در را باز کنند و بیرون بیایند. آنجا با یک زن و یک مرد خیلی مودب روبه‌رو شدم. آنها از طرف رونالدو از من عذرخواهی کردند و قول دادند پول همه خسارت‌هایی که بوگاتی به خانه‌ام وارد کرده بود؛ تمام و کمال بپردازند".

1722481

این صاحب‌خانه اسپانیایی می‌گوید بعد از تصادف، نگران کشته شدن سگ خانگی‌اش بوده چرا که هر چه صدا می‌زده خبری از سگ نبوده. او در این‌باره گفت:" فکر می‌کردم سگم کشته شده. وقتی به خانه برگشتم دیدم از ترس مثل بید می‌لرزد. دو نفری که سوار ماشین رونالدو بودند گفتند همه خسارت‌ها را می‌دهند. آنها از من خواستند هر خرجی می‌کنم صورتحساب را نگه دارم".

دیدگاه‌ها