کد خبر : 1830293 | 01 تیر 1401 ساعت 23:29 | 25.8K بازدید | 14 دیدگاه

مانه: تا ابد هوادار شماره یک لیورپول هستم

سادیو مانه در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول با هواداران این تیم خداحافظی کرده و گفت «تا ابد هوادار شماره یک لیورپول خواهد ماند».

مانه: تا ابد هوادار شماره یک لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی، که امروز رسما پای قرارداد با بایرن مونیخ را امضا کرد تا از این پس با پیراهن این تیم به میدان برود، بعد از انتقال به غول باواریا، با وبسایت باشگاه سابقش، لیورپول گفت‌وگو کرده و ضمن خداحافظی با هواداران مرسی‌ساید گفت تا ابد هوادار شماره یک لیورپول خواهد ماند.

مانه بعد از 6 فصل درخشان در لیورپول با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. مانه در حالی آنفیلد را ترک کرد که نامش به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه مطرح بود. جدایی از لیورپول رابطه مانه و هواداران لیورپول را تا حدودی شکرآب کرده ولی او در گفت‌وگو با وب‌سایت لیورپول می‌گوید تا ابد هوادار مرسی‌ساید خواهد ماند.

1722849

مانه در این گفت‌وگو با وب‌سایت باشگاه لیورپول گفت:" بعد از تک‌تک بازی‌هایم در مونیخ وقتی به رختکن می‌آیم بازی‌های لیورپول را نگاه خواهم کرد. در این هیچ شکی نیست. چون من تا ابد هوادار شماره یک لیورپول خواهم ماند".

ستاره سنگالی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" می‌خواهم برای لیورپولی‌ها آرزوی موفقیت کنم و بگم همیشه یک چشمم به آنها خواهد بود. لیورپول حتی بهتر از قبل خواهد بود چرا که من بچه‌ها را می‌شناسم. بازیکنانی بزرگ و بسیار بااستعداد، ستاره‌هایی پخته و باشخصیت. لیورپول همیشه بهتر و بهتر خواهد شد. من هنوز خانه‌ام در لیورپول را دارم و مسلما دوباره به شهر برخواهم گشت. خیلی دوست دارم یک روز به آنفیلد برگردم و به بچه‌ها سلام کنم و بازی لیورپول را تماشا کنم. چون من همیشه هوادار شماره یک لیورپول خواهم بود".

دیدگاه‌ها