کد خبر : 1830314 | 02 تیر 1401 ساعت 11:05 | 26.2K بازدید | 12 دیدگاه

ربیعی گفت اجازه جدایی نمی‌دهد

تیموری: در استقلال اذیت شدم اما حرفی نزدم

میثم تیموری معتقد است با وجود اینکه شرایط سختی را در استقلال سپری کرد اما پس از جدایی از این تیم توانست خودش را اثبات کند.

تیموری: در استقلال اذیت شدم اما حرفی نزدم

به گزارش ورزش سه، میثم تیموری پس از حضور ناموفق در استقلال، دو فصل خوب را در تراکتور پشت سر گذاشت و پس از آن نیز به جمع شاگردان محمد ربیعی پیوست تا فصلی پر فراز و نشیب را در مس رفسنجان سپری کند.

این بازیکن که تلاش می‌کند دور از رسانه‌ها و حواشی، بر روی فوتبال و عملکرد فنی خود تمرکز کند، پس از مدت‌ها به گفت‌وگو با خبرنگار ما پرداخت و درباره فصلی که در مس رفسنجان پشت سر گذاشت صحبت کرد.

تیموری در بخشی از گفت‌وگوی خود اشاره‌ای به دوره حضورش در استقلال کرد و عنوان کرد خودش را مدیون تیم تراکتور می‌داند. او همچنین با تاکید بر این مسئله که تحت قرارداد مس است گفت اگر باشگاهی خواهان جذب او است باید با این باشگاه مذاکره کند.

این مصاحبه را در ادامه می‌خوانیم:

* ربیعی نیاز به تمجید من ندارد

تیموری در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص شرایط مس در لیگ بیست و یکم گفت: شرایط خوب بود و توانستیم رتبه ششم را کسب کنیم؛ این رتبه برای تیمی که دو سال است در لیگ برتر حضور دارد، رتبه خوبی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد مس تیم شایسته و قابل احترامی است. حتی کارشناسان هم به این مسئله اذعان داشتند که تیم ما، عملکرد خوبی دارد؛ می‌توانستیم جایگاه بهتری هم داشته باشیم اما فوتبال است و به‌خاطر بازی‌هایی که از دست دادیم، این اتفاق نیفتاد.

او در ادامه با تمجید از محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی یک مربی صاحب سبک و به روز هستند و همچنین یکی دیگر از نقاط مثبت ایشان، فاصله سنی کم با ما بازیکنان است و این باعث ارتباط نزدیک بین بازیکنان و مربی می‌شود. از لحاظ فنی آقای ربیعی نیاز به تعریف من ندارند؛ ایشان در فوتبال ایران ثابت شده هستند و همیشه از تاکتیک، تمرینات و سیستم به روز استفاده می‌کنند و همه هم دیدند فوتبالی که امسال ما ارائه دادیم، یک فوتبال به روز بوده است.

* مجموعه باشگاه کمک کردند به اوج برگردم

تیموری در مورد شرایط خودش در این فصل توضیح داد: متاسفانه فصل برای من خوب شروع نشد اما در اواسط فصل به شرایط خوبی رسیده بودم که متاسفانه در بازی با تراکتور از ناحیه مچ آسیب دیدم و باعث دوری دو ماهه‌ام از میادین شد؛ مصدومیت من به حدی وحشتناک بود که همه پزشکان تعجب کردند من چطور این مصدومیت را پشت سر گذاشتم. خدا را شکر بعد از مصدومیت بچه‌ها، آقای ربیعی و مجموعه باشگاه کمک زیادی کردند که بتوانم به اوج برگردم و در 6 بازی آخر عملکرد خوبی داشته باشم.

1635087

* ربیعی بعد از اخراج به من روحیه داد

او درباره اخراج در بازی با نفت مسجدسلیمان در دقیقه یک گفت: در آن بازی چون بازیکن نداشتیم من در پست غیرتخصصی بازی می‌کردم اما فوتبال است و در‌ بازی‌های بزرگ و برای بازیکنان بزرگ هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. با وجود اینکه لیگ به پایان رسیده من همچنان تاکید می‌کنم آن صحنه اخراج نداشت چون اولین برخورد، برخورد دست بازیکن حریف به صورت من بود و همه هم کبودی و التهاب چشم من پس از آن بازی را دیدند. فوتبال همین است‌؛ یک روز برای بازیکنان و تیم‌های دیگر این پیش می‌آید و آن روز هم برای من اتفاق افتاد. من هم از این اتفاقات درس می‌گیرم و برایم تجربه می‌شود.

بازیکن مس در‌ مورد اینکه پس از اخراج او مس از مسیر خوب خود خارج شد گفت: اصلا قبول ندارم که اخراج من باعث خروج تیم از روند خوب خودش شد. فوتبال همین است؛ گاهی یک تیم، 10 نفره پیروز می‌شود و گاهی هم می‌بازد. کسانی که فوتبالی باشند به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنند. بعد از آن بازی هم آقای ربیعی با من صحبت کردند و گفتند فشاری روی خودت حس نکن؛ در فوتبال ممکن است برای هر مربی یا بازیکنی این اتفاق رخ بدهد و در دقیقه یک اخراج شوند. نمی‌شود در بازی‌ها هیچ برخورد و اخراجی وجود نداشته باشد.

* در استقلال اذیت شدم اما حرفی نزدم

تیموری در خصوص دوره حضورش در استقلال توضیح داد: حضور من در استقلال شرایط خاصی داشت که اگر بخواهم درباره آن صحبت کنم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما دوست ندارم حرفی بزنم چون به هر حال درآمدی از این تیم کسب کرده‌ام و چنین رفتاری درست نیست.

وی تاکید کرد: من در استقلال خیلی اذیت شدم و بازی هم به من نرسید اما در ۳-۴ سالی که از استقلال جدا شده‌ام؛ یک بار هم درباره این تیم صحبت نکردم چون دوست ندارم بدی تیم‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام؛ بگویم و همیشه برای آنها احترام قائلم.

* خودم را یک تراکتوری می‌دانم

او سپس در خصوص حضور در تراکتور عنوان کرد: پس از استقلال تصمیم گرفتم به تراکتور بروم؛ در این تیم در ابتدا شرایط سختی داشتم اما توانستم پیشرفت کنم. اگر من از لحاظ فوتبالی ضعیف بودم، مطمئنا در تراکتور دو سال بهترین عملکرد را نداشتم؛ من یک سال بهترین دفاع چپ لیگ شدم و سال دوم هم بیشتر در پست دفاع آخر بازی کردم.

تیموری عنوان کرد: همیشه گفته‌ام خودم را یک تراکتوری می‌دانم و مدیون این تیم هستم. باشگاه تراکتور، بازیکنان و مردم تبریز به من کمک کردند تا به اوج برگردم. سه بازیکن ملی‌پوش در تراکتور حضور داشتند که بازی در کنار آنها برای من افتخار بود و دوست خوبم محمدرضا اخباری نیز به من کمک زیادی کرد.

1504384

* نمی‌خواهم به هر نوعی دیده شوم

این بازیکن در مورد اینکه با وجود حضورش در این تیم‌ها، تبدیل به بازیکن مطرحی در بین هواداران فوتبال نشد گفت: من یک بازیکن کاملا بدون حاشیه هستم و حتی به مصاحبه هم علاقه ندارم؛ این مصاحبه، اولین مصاحبه من در سه سال اخیر است. من دوست دارم عملکردم را در زمین نشان بدهم و همه هم شاهد عملکرد من بعد از جدایی استقلال بوده‌اند؛ من در اولین سال بعد از جدایی از این تیم بهترین دفاع چپ لیگ شدم و سال بعد هم جزو ۵ بازیکن برتر تراکتور بودم. امسال هم مصدومیت‌هایی پیش آمد اما باز هم در 6 بازی آخر بهترین عملکرد را داشتم. نیاز نیست خودم را اثبات کنم و همه من را می‌شناسند. من دوست ندارم به هر نوعی خودم را نشان بدهم و دوست دارم کار خودم را به بهترین شکل انجام بدهم.

* پیشنهاداتم را به باشگاه واگذار کردم

تیموری در واکنش به اینکه در نیم فصل قصد جدایی از مس را داشت اما این اتفاق رخ نداد گفت: در نیم فصل چند پیشنهاد خوب داشتم اما این پیشنهادات را در اختیار باشگاه گذاشته و تصمیم‌گیری را به آنها واگذار کرده بودم. آقای ربیعی با من صحبت کردند و گفتند من از لحاظ فنی به شما نیاز دارم و من هم دخالت و اصراری برای جدایی نکردم. هر تیمی که من را می‌خواست با باشگاه مذاکره کرد و در آخرین تصمیم هم آقای ربیعی گفتند من اجازه جدایی نمی‌دهم.

وی افزود: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و چون قرارداد دارم، خودم را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام؛ هیچوقت بحث جدایی صد در صد من مطرح نبوده است؛ من در مس ماندم و بعد از مصدومیتم هم در 6 بازی آخر بهترین عملکرد را ارائه دادم و گل زدم و پاس گل دادم و توانستم به تیم کمک کنم. در فوتبال طبیعی است که بازیکن پیشنهاد داشته باشد اما من خودم به بحث پیشنهادات ورود نکردم. در حال حاضر هم برای فصل آینده قرارداد دارم.

* تحت قرارداد هستم و تمرکزم روی مس است

تیموری در‌ پایان درباره برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: باشگاه‌هایی با من صحبت کردند اما من اعلام کردم باید با باشگاه مس مذاکره کنند. هدف من پیشرفت در فوتبال است و دوست دارم بتوانم به یک مجموعه کمک کنم. در حال حاضر تحت قرارداد مس رفسنجان هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

دیدگاه‌ها