کد خبر : 1830331 | 02 تیر 1401 ساعت 12:53 | 71.3K بازدید | 27 دیدگاه

اسپراو: این بازیکنان ایران را تا به حال ندیده‌ام

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این که بازی سختی مقابل ایران خواهند داشت، گفت: این تیم بازیکنانی دارد که آن‌ها را تا به حال ندیدم.

اسپراو: این بازیکنان ایران را تا به حال ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آمریکا در رقابت‌های لیگ ملت‌ها کاملاً غیرقابل توقف نشان داده است. آنها که در همه مسابقات خود به پیروزی رسیده‌اند دیروز بر صربستان قدرتمند نیز غلبه کردند تا همچنان به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه دهند؛ عملکردی که نشان می‌دهد ایران امشب چه کار دشواری برابر تیم جان اسپراو پیش رو دارد.

جان اسپراو درباره مسابقه‌ای که با تیم ملی ایران در پیش دارند، اظهار کرد: می‌دانم که بازی سختی در پیش داریم و بازیکنان ایرانی سخت بازی کرده و تلاش می‌کنند. آنها واقعا در زمین انرژی می‌گذارند و حتی بازیکنان جوان این تیم هم کاملا آماده هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در ادامه افزود: تیم ایران بازیکنانی دارد که آن‌ها را تا به حال ندیدم و فرصتی است که این بازیکنان را بشناسیم. فکر می‌کنم امشب یک بازی عالی مقابل این تیم در پیش داریم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیرماه در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود.

دیدگاه‌ها