کد خبر : 1830369 | 02 تیر 1401 ساعت 17:38 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه امید مشخص شد؛ اردو از ابتدای مرداد ماه

تیم ملی امید بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از 18 تا 27 مرداد در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود؛ شرکت می‌کند.

برنامه امید مشخص شد؛ اردو از ابتدای مرداد ماه

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید که در آلمان بسر می‌برد برنامه ریزی کرده اردوی آماده سازی تیم ملی امید از ابتدای مرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شود و در نهایت امیدها بعد از برپایی اردوی شبانه‌روزی، چند روز پیش از شروع مسابقات راهی ترکیه خواهند شد و به‌طور حتم این تنها اردوی آماده سازی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات خواهد بود.

به نظر می‌رسد این بار هم تیم ملی امید برای در اختیار گرفتن همه نفرات با باشگاه‌ها دچار چالش شود؛ به این‌خاطر که بر اساس اعلام سهیل مهدی مسابقات لیگ برتر از 20 مرداد آغاز می‌شود و احتمالا به‌ همین‌خاطر باشگاه‌ها دست‌کم در هفته ابتدایی قادر به استفاده از بازیکنان زیر 21 سال نخواهند بود.

در نشست اخیر کمیته فنی اما در مورد مهدی مهدوی‌کیا و تیم ملی امید صحبتی نشد. این‌طور اعلام شد که به‌دلیل طولانی شدن جلسه در مورد تیم ملی نوجوانان و جوانان ترجیح دادند در زمان دیگری در مورد تیم ملی امید صحبت کنند. اما واقعیت این است که مهدی مهدوی‌کیا تا شهریور ماه با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و ترجیح کمیته فنی هم این است که بعد از اتمام قرارداد در مورد ادامه همکاری با مهدی مهدوی‌کیا تصمیم گیری کند. به نظر می‌رسد نتایج تیم ملی امید در بازی‌های قونیه در تصمیم گیری کمیته فنی در مورد مهدی مهدوی‌کیا دخیل خواهد بود. تیم ملی امید در این بازی‌ها با بازیکنان زیر 21 سال به میدان می‌رود و نظر مهدی مهدوی‌کیا بر این است که دیگر بازیکنان زیر 23 سال را به اردوی تیم ملی امید فرا نخواند.

دیدگاه‌ها