کد خبر : 1830376 | 02 تیر 1401 ساعت 19:30 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی؛ از توپ فصل آینده سری آ رونمایی شد(عکس)

پوما از توپ رسمی فصل 2022-2023 سری آ رونمایی کرد. توپی که در طراحی آن از هنر ایتالیا الهام گرفته شده.

رسمی؛ از توپ فصل آینده سری آ رونمایی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمپانی پوما که اخیرا به‌صورت رسمی به‌عنوان شریک تجاری لیگ سری آ انتخاب شده، در اولین قدم توپ فصل آینده این رقابت‌ها را رونمایی کرد.

به گفته پوما در طراحی این توپ از هنر مدرن ایتالیا الهام گرفته شده. در ماه مارس امسال اعلام شد که کمپانی پوما با امضای قراردادی با سری آ به‌عنوان شریک رسمی این لیگ انتخاب شده است. این اولین تولید کمپانی پوما برای سری آ بعد از امضای قرارداد است.

1722960

طرح‌های آبستره‌ای که روی توپ نقش بسته با رنگ غالب آبی طراحی شده است. توپ از 12 پنل ستاره‌ای شکل بزرگ ساخته شده و با توجه به اینکه مقدار دوخ‌تها کاهش یافته، این توپ مقاومت بیشتری در مقابل فرسودگی و پارگی خواهد داشت.

پوما اعلام کرد برای رسیدن به شکل کروی ایده‌آل در این توپ از جدیدترین فناوری‌ها استفاده کرده. این فناوری‌ها جذب آب توسط توپ را به حداقل رسانده و باعث شده توپ در همه شرایط، شکل خود را حفظ کند. لوگوی پوما به رنگ صورتی، تکمیل‌کننده طراحی این توپ است.

1722961

بر اساس بیانیه رسمی پوما و سری آ، این توپ جدید که از فصل آینده در تمامی مسابقات لیگ سری آ مورد استفاده قرار خواهد گرفت از هفته آینده و روز اول جولای در فروشگاه‌های پوما در سراسر دنیا و از طریق وب‌سایت پوما قابل خرید است.

دیدگاه‌ها