کد خبر : 1830404 | 02 تیر 1401 ساعت 23:54 | 38.1K بازدید | 8 دیدگاه

نقش پر رنگ رئیس فدراسیون والیبال در برد دلچسب

محمدرضا داورزنی بعد از باخت به بلغارستان جلسه‌ای ویژه با بازیکنان و کادر فنی ایران ترتیب داده بود.

نقش پر رنگ رئیس فدراسیون والیبال در برد دلچسب

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست تلخ در هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها مقابل هلند و ژاپن باعث شده بود که روحیه بازیکنان ایران آسیب ببیند. امیدوار بودیم که هفته دوم را با برد برابر تیم بدون پیروزی بلغارستان آغاز کنیم اما در این مسابقه نیز یک شکست دور از انتظاری را متحمل شده و در سه ست پیاپی کار را واگذار کردیم.

هیچ کس انتظار نداشت که تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکای قدرتمند به پیروزی برسد. تیم جان اسپرو در همه مسابقات قبلی خود به پیروزی رسیده و با قاطعیت کامل در صدر جدول مسابقات قرار داشت اما سروقامتان ایرانی به دلچسب‌ترین روش ممکن حریف خود را شکست دادند تا ایران به شکل فوق العاده‌ای به تورنمنت بازگردد.

با وجود عملکرد فوق العاده بازیکنان و کادر فنی نباید از اقدام ویژه رئیس فدراسیون والیبال نیز چشم‌پوشی کرد. محمدرضا داورزنی صبح دیروز به اردوی تیم ملی والیبال در صوفیه اضافه شد. رئیس فدراسیون بعد از باخت تیم ملی مقابل بلغارستان جلسه‌ای یک ساعته با اعضای تیم داشته و از آنها خواسته که روحیه خود را حفظ کرده و به پیروزی برابر آمریکا فکر کنند. داورزنی دو جلسه جداگانه با کادر فنی و بازیکنان داشت. او همچنین یک جلسه اختصاصی با بهروز عطایی نیز برگزار کرد و به نظر می‌رسد که صحبت های او در بازگشت تیم ملی به تورنمنت و پیروزی بر آمریکا تاثیر قابل توجهی داشته است.

دیدگاه‌ها