کد خبر : 1830514 | 03 تیر 1401 ساعت 22:48 | 37.8K بازدید | 5 دیدگاه

نقش سردار آزمون در انتخاب سرمربی تراکتور!

مالک باشگاه تراکتور از نقش مهاجم بایرلورکوزن در نهایی شدن انتخاب سرمربی تراکتور تبریز خبر داد؛ این سرمربی ۱۲ تیر وارد ایران می‌شود.

نقش سردار آزمون در انتخاب سرمربی تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مالک تراکتور تبریز در گفت‌وگویی اسکایپی با برنامه شبهای فوتبالی از حضور قربان بردیف برای ثبت نهایی قرارداد به عنوان سرمربی تراکتور از هفته آینده خبر داد.

زنوزی همچنین طی صحبتی جالب از نقش سردار آزمون و پدرش در نهایی شدن این انتقال خبر داد. سردار پیش‌تر در روسیه شاگرد بردیف بوده و رابطه خوبی با وی دارد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: آقای بردیف مربی بزرگ و صاحب سبک با رزومه خوب هستند. جا دارد اینجا از سردار آزمون و پدر عزیزشان تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند تا آقای بردیف به ایران و باشگاه بزرگ تراکتور بیاید. البته ایشان خودشان هم به دلیل نام تراکتور رغبت داشتند. یک دوستی کوچکی هم با هم داشتیم که تاثیر گذار بود. بعد از اینکه ما به اسم ایشان رسیدیم و هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیم گرفتند بردیف را بیاورند، سردار آزمون خیلی کمک کرد برای قبولی این سمت. انشاالله بعد از دوازدهم تیر به ایران می‌آید و قراردادش نهایی می‌شود. من اطلاعات زیادی از دستیاران بردیف ندارم.

دیدگاه‌ها