کد خبر : 1830542 | 04 تیر 1401 ساعت 09:22 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار پوچتینو به PSG؛ باید تمام غرامتم را بدهید!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، خواهان دریافت تمام مبلغ غرامتش در صورت اخراج از این باشگاه است.

هشدار پوچتینو به PSG؛ باید تمام غرامتم را بدهید!

به گزارش "ورزش سه"،  در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده پوچتینو روی نیمکت پاری سن ژرمن به گوش رسیده است.
رسانه‌های فرانسوی خبر داده بودند که تصمیم نهایی درباره اخراج این مربی آرژانتینی گرفته شده و مدیران این باشگاه در انتظار تعیین نهایی سرمربی بعدی هستند تا این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند.
نام مربیان بسیاری از جمله زین الدین زیدان، آنتونیو کونته و کریستوف گالتیه در کنار نام این باشگاه فرانسوی به گوش می‌رسید اما هنوز هیچ یک از آنها با پی اس جی به توافق نرسیده و همین روند برکناری پوچتینو را به تعویق انداخته است. 

1715397
چند روز قبل بود که روزنامه اسپانیایی مارکا اعلام کرد بندی در قرارداد این مربی وجود دارد که در صورت اخراج، پی اس جی باید مبلغ 15 میلیون یورو به عنوان غرامت به او پرداخت کند.
حال سایت گل مدعی شده که مدیران پاری سن ژرمن در طول چند روز اخیر مذاکراتی را با این مربی انجام داده و سعی کردند او را قانع کنند که این مبلغ را تا حد قابل قبولی کاهش دهد اما به نظر می‌رسد که این مذاکرات به هیچ وجه کارساز نبوده و این مربی 50 ساله خواهان دریافت تمامی مبلغ غرامتش در صورت کنار گذاشته شدن از نیمکت پی اس جی برای فصل آینده است. 
گفته می‌شود که از این 15 میلیون یورو، سه میلیون یوروی آن باید به اعضای کادر فنی و دستیاران پوچتینو پرداخت شود و بقیه این مبلغ متعلق به خود او است.

دیدگاه‌ها