کد خبر : 1830547 | 04 تیر 1401 ساعت 09:46 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

امباپه: پاری سن ژرمن از من بزرگ‌تر است

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، از احساسش به این باشگاه پس از تمدید قرارداد صحبت کرده است.

امباپه: پاری سن ژرمن از من بزرگ‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن حواشی و شایعات بسیاری را پیرامون این بازیکن و البته این باشگاه فرانسوی به همراه داشت. 
تا چند ماه قبل به نظر می‌رسید که انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی است و این بازیکن فصل آینده در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت اما چرخش ناگهانی او و تصمیمش برای تمدید قرارداد با پی اس جی باعث شد که جنجال بسیاری پیرامون این اتفاق به وجود بیاید. 
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که دخالت در کارهای مدیریتی و نقشی که این بازیکن باید در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد جزئی از این قرارداد است، ادعایی که بارها از سوی او رد شده است. 

1715913
امباپه در گفتگو با BFMTV درباره جایگاه این باشگاه در زندگی‌اش اظهار داشت:« پی اس جی برای من مهم است! شاید زمان کافی داشتم تا بتوانم رابطه رمانتیکی را با هواداران شکل دهم. من می‌خواستم اول خوب بازی کنم اما این باشگاه ارزش زیادی برای من دارد و همه از این موضوع باخبر هستنند.»
این ستاره فرانسوی درباره شرایط تمدید قراردادش با پی اس جی گفت:« من تنها وارد این پروژه نیستم و باید به خاطر داشته باشید که من پایه و اساس این پروژه به حساب نمی‌آیم. با تمام تغییراتی که قرار است اتفاق بیفتد، اتفاقات بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی در راه است.»
او همچنین در واکنش به شایعاتی که در هفته‌های اخیر درباره جایگاه او در این باشگاه به گوش رسیده اضافه کرد:«این باشگاه در اولویت قرار دارد. این پروژه من نیست. پی اس جی قبل من هم اینجا بوده و پس از من هم خواهد بود. این باشگاه از من بزرگ‌تر است. من فقط می‌خواهم سهمی در ساختن این ساختمان داشته باشم.»

دیدگاه‌ها