کد خبر : 1830596 | 04 تیر 1401 ساعت 12:20 | 50.5K بازدید | 8 دیدگاه

روی کاوه رضایی حساب نکنید

در حالی که به نظر می‌رسد بازگشت به ایران یک انتخاب مناسب برای کاوه رضایی است اما او قصد دارد فوتبال خود را در لیگ بلژیک یا در کشور دیگر اروپایی ادامه بدهد.

روی کاوه رضایی حساب نکنید

به گزارش ورزش سه، مهاجم ملی‌پوش سابق استقلال که از بازیکنان مورد علاقه دراگان اسکوچیچ نیز هست، در فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا و شکستگی استخوان اردو های آخر تیم ملی را از دست داد و نتوانست در‌ جمع ملی‌پوشان حضور داشته باشد که این پایانی بر فصل نه چندان موفق او در لیگ فوتبال بلژیک و تیم جدیدش بود.

در این شرایط شایعاتی درباره حضور کاوه در ایران منتشر شده که این موضوع صحت ندارد و این بازیکن همچنان علاقمند است در فوتبال اروپا به کار خود ادامه بدهد. رضایی در مدتی که در ایران حضور داشت با آرش افشین دوست صمیمی و هم‌باشگاهی سابقش در فولاد تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کرد و پس از آن به بلژیک رفت تا کار های خود برای شروع فصل آینده را جدی تر آغاز کند.

کاوه یک فوتبالیست تحصیل‌کرده و یک انسان فوق‌العاده و بازیکنی است که استقلالی ها به واسطه یک فصل حضور خاطرات بسیار خوشی از او در ذهن دارند و حضور مجدد وی در خط حمله آبی ها برای هر طرفداری وسوسه‌کننده است اما ظاهرا کاوه این توان را در خودش می‌بیند که باز هم در فوتبال اروپا به کار خود ادامه بدهد و با درخشش در شروع این فصل دوباره به جمع ملی‌پوشان برگردد؛ بازیکنی که به واسطه خصوصیات فوق‌العاده اش در دوندگی، پرس و همچنین تیزهوشی در ضربه آخر می‌تواند عصای دست هر مربی باشد.

بعد از عمل جراحی روی پا و شروع تمرینات اختصاصی امیدواریم کاوه به فرم مدنظر بازگشته و امسال هم در تیمی که مدنظر دارد نمایش بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و خاطرات بد قبلی را پاک کند.

آخرین دوره حضور موفق رضایی در تیم ملی به دوره حضورش در خط حمله در بازی های پیش مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین بازمی‌گردد که در هر مسابقه ای که به زمین آمد درخشش خوبی داشت.

دیدگاه‌ها