کد خبر : 1830668 | 04 تیر 1401 ساعت 17:54 | 46.7K بازدید | 15 دیدگاه

بررسی اطلاعات و عملکرد فنی بازیکنان استقلال در خانه

ساپینتو این روزها فقط فیلم می‌بیند!

سرمربی استقلال این روزها در پرتغال مشغول بررسی وضعیت بازیکنان کنونی این تیم است.

ساپینتو این روزها فقط فیلم می‌بیند!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از سفر یک‌روزه به تهران و برگزاری مراسم معارفه‌اش به پرتغال برگشت تا برخی امور شخصی‌اش را انجام بدهد و آخر هفته جاری همراه با خانواده‌اش به تهران برگردد و رسما کارش را در استقلال استارت بزند.
ساپینتو اما در مدت حضورش در پرتغال به استراحت نخواهد پرداخت و او فعالیت خود در استقلال را از خانه خودش در لیسبون استارت خواهد زد.
ساپینتو قبل از سفر به پرتغال از مسئولان استقلال خواسته بود که فیلم بازی‌های این تیم در فصل گذشته و همچنین اطلاعات و رزومه دقیق بازیکنان این تیم را در اختیارش بگذارند تا در دوران حضور در کشور خودش، نفرات تیم را مورد ارزیابی قرار بدهد. سرمربی پرتغالی استقلال قصد دارد خودش به‌طور دقیق از وضعیت بازیکنان در پست‌های مختلف سر دربیاورد تا بتواند همزمان با شروع تمرینات بهتر امور مربوط به تیم را زیر نظر بگیرد.
از این رو فیلم‌های متعددی از مسابقات استقلال و همچنین فایل کاملی از اطلاعات و رزومه بازیکنان استقلال در اختیار ساپینتو قرار گرفته تا این مربی آنها را بررسی کند و نظرش را درباره نفرات مختلف به مدیریت باشگاه ارائه کند.
ساپینتو درهمین چند روز گذشته نظر نهایی‌اش درباره برخی بازیکنان را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. او قرار است درباره نفراتی که قراردادشان تمام شده نیز تصمیم بگیرد و به باشگاه بگوید برای تمدید قرارداد آنها اقدام کند یا خیر.
به عبارت بهتر ساپینتو در مدت حضورش در پرتغال مشغول تماشای فیلم‌های بسیار از بازی‌های استقلال خواهد شد تا وقتی به تهران برگشت، اطلاعات کافی برای شروع تمرینات در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها