کد خبر : 1830670 | 04 تیر 1401 ساعت 18:02 | 14.6K بازدید | 7 دیدگاه

کپا آریزبالاگا:

مثل عملکرد کورتوا در فینال لیگ قهرمانان ندیده‌ام

کپا آریزبالاگا، دروازه‌بان چلسی به تمجید از عملکرد تیبو کورتوا در فصل جاری در لیگ قهرمانان پرداخته است.

مثل عملکرد کورتوا در فینال لیگ قهرمانان ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در فصل جاری نمایش‌هایی فراموش نشدنی و تاریخی در ترکیب رئال مادرید در لیگ قهرمانان داشته و به خصوص در مسابقه فینال، نقشی قابل توجه در قهرمانی این باشگاه ایفا کرد. کپا آریزبالاگا که گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بان تاریخ لقب دارد، مدعی شد با این عملکرد می‌توان تیبو کورتوا را بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال جهان قلمداد کرد.

کپا آریزبالاگا گفت: "امسال فکر می‌کنم تیبو کورتوا در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا بسیار تعیین کننده ظاهر شده است. بدین‌ترتیب به نظر من در حال حاضر می‌توان او را بهترین دروازه‌بان فوتبال جهان خطاب کرد. در خاطر ندارم عملکردی مانند کار تیبو کورتوا در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول، از یک سنگربان در چنین مسابقه‌ای دیده باشم. 

1717308

برای بردن لیگ قهرمانان و لالیگا لحظاتی وجود دارد که یک دروازه‌بان باید به بهترین شکل ممکن ظاهر شود. درست است که تیبو کورتوا مجبور شد چندین بار در فینال لیگ قهرمانان عکس العمل نشان دهد، اما نمی‌توانم بگویم این بهترین عملکرد یک دروازه‌بان در چنین مسابقه‌ای در تاریخ بوده یا نه.

نمایش تیبو کورتوا در مقایسه با پنج سال قبل؟ من از بازی با پای او بسیار شگفت زده شده‌ام. شاید در گذشته در ترکیب چلسی یا رئال مادرید، در ابتدا از تیبو کورتوا چنین چیزی را خیلی نمی‌خواستند، اما حالا او یک قدم به جلو برداشته است. این بزرگترین تغییری است که من در سال‌های اخیر در سبک بازی تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید دیده‌ام."

دیدگاه‌ها