کد خبر : 1830706 | 04 تیر 1401 ساعت 21:00 | 34K بازدید | 6 دیدگاه

ایگواین: به من گفتند پول ندارند؛ اوزیل را گران خریدند

گونزالو ایگواین، ستاره سابق رئال مادرید‌می‌گوید از اینکه آرسنال سال‌ها پیش او را رد کرده و برای خرید مسوت اوزیل مبلغ هنگفتی پرداخته همچنان متعجب است.

ایگواین: به من گفتند پول ندارند؛ اوزیل را گران خریدند

به گزارش "ورزش سه"، گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی که سابقه بازی در رئال مادرید و همبازی بودن با مسوت اوزیل در این تیم را دارد، می‌گوید 9 سال پیش آرسنال تا یک قدمی جذب او پیش رفته بوده ولی در لحظه آخر منصرف شده و به جای او مسوت اوزیل را با قراردادی 80 میلیون یورویی به‌خدمت گرفته. ایگواین می‌گوید هنوز از اینکه آرسنال به جای او برای خرید اوزیل چنین مبلغ هنگفتی پرداخت کرده شگفت‌زده است.

1723335

9 سال پیش، گونزالو ایگواین، بعد از چند سال درخشش در رئال مادرید، کم کم خود را در سایه کریم بنزما می‌دید و به این نتیجه رسیده بود که وقت آن رسیده با ترک رئال، چالشی جدید را تجربه کند. ایگواین در نهایت راهی سری آ و ناپولی شد و در این تیم موفقیت قابل توجهی به‌دست آورد.

ایگواین درباره ماجرای او، مسوت اوزیل، و آرسنال گفت:" قبل از اینکه به ناپولی بروم احتمال پیوستنم به آرسنال خیلی زیاد بود. ما صحبتهای‌مان را کرده بودیم ولی آنها در نهایت من را نخریدند و به جای من به مسوت اوزیل 80 میلیون یورو دادند".

1723336

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" جالب اینجا است که آرسنال به من گفت پول ندارد و من خیلی گران هستم. هنوز هم از اتفاقی که افتاد تعجب می‌کنم. بعد از آن من راهی ناپولی شدم و دو روز بعد دیدم اوزیل را با 80 میلیون یورو خریده‌اند".

دیدگاه‌ها