کد خبر : 1830766 | 05 تیر 1401 ساعت 11:29 | 29.7K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه امباپه به پوچ: دیگر تیم ترسناکی نیستیم

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در فصل گذشته چندان راضی نیست.

طعنه امباپه به پوچ: دیگر تیم ترسناکی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن موفق شد فصل گذشته بار دیگر جام قهرمانی لیگ فرانسه را بالای سر ببرد اما با حواشی بسیاری روبرو شد. 
حذف این تیم از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و در حالی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با دو گل از حریف پیش بودند باعث انتقادات بسیاری از عملکرد بازیکنان این تیم شد. 
آنها همچنین در لیگ نیز بارها برابر تیم‌های ضعیف‌تر متوقف شدند و با این که در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردند اما هواداران این تیم چندان از نمایشی که از سوی تیم‌شان ارائه می‌شد راضی نبودند.
همین باعث شده که مدیران این باشگاه فرانسوی به دنبال مربی جدیدی باشند و به احتمال زیاد مائوریسیو پوچتینو به زودی از هدایت پی اس جی برکنار می‌شود. 

1703120
بسیاری از منابع خبری در چند هفته اخیر از رابطه بسیار خوب امباپه با این مربی آرژانتینی خبر داده و مدعی شده بودند که این بازیکن خواهان ادامه همکاری با او در فصل آینده است. با این حال، به نظر می‌رسد که چنین چیزی واقعیت نداشته و او از عملکرد این تیم در فصل گذشته به هیچ وجه راضی نیست. 
امباپه در گفتگو با BFMTV در این باره اظهار داشت:« ما در فصل گذشته خیلی ترسناک نبودیم. به نظر می‌رسید که دیگر مانند قبل دور از دسترس نیستم. ما می‌خواهیم به همان تیم ترسناک و بزرگ در فرانسه تبدیل شویم، چیزی که در طول دو فصل گذشته از آن دور شدیم.»
پی اس جی گزینه‌های زیادی را برای جانشینی پوچتینو در نظر دارد اما هنوز به تصمیم قطعی برای انتخاب سرمربی فصل آینده نرسیده است.

دیدگاه‌ها