کد خبر : 1830880 | 05 تیر 1401 ساعت 20:53 | 59.1K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره ایرانی سانتاکلارا خواهان دارد، اما...

محبی در استقلال، سپاهان یا گل‌گهر؟ هیچ‌کدام!

سه باشگاه ایرانی به صورت جدی در تلاش برای جذب بازیکن سانتا کلارا پرتغال هستند.

محبی در استقلال، سپاهان یا گل‌گهر؟ هیچ‌کدام!

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که سال گذشته در ازای انتقال شهریار مغانلو به سپاهان، راهی سانتا کلارا شد و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال ۱۶ بار به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و در کنار آن هم دو بازی در جام حذفی انجام داد، همچنان با این باشگاه قرارداد دارد ولی مدنظر تیم‌های ایرانی هم قرار گرفته است.

در حال حاضر باشگاه‌های استقلال، سپاهان و گل‌گهر سیرجان به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن محمد محبی هستند و نامه‌های خود را نیز برای باشگاه سانتا کلارای پرتغال ارسال کرده‌اند، اما بعید است بتوانند این بازیکن ۲۳ ساله را به خدمت بگیرند.

جدا از اینکه محمد محبی علاقه‌ای به بازگشت به ایران دارد یا خیر، بند فسخ بالایی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که همین مسئله موجب می‌شود باشگاه‌های استقلال، سپاهان و گل‌گهر یا یکی از تیم‌های اماراتی، نتوانند بند آزادسازی این بازیکن را پرداخت کرده و او را جذب کنند.

باشگاه سانتا کلارا که قراردادی سه ساله با محمد محبی دارد، معتقد است در نخستین فصل این بازیکن تجربه‌اندوزی کرده و در دومین سال می‌تواند تعداد گل‌های بیشتری بزند و با رقم بهتری او را بفروشد و مدیر ترک ترک‌تبار این باشگاه ترجیح می‌دهد این بازیکن را به تیم‌های بالانشین لیگ برتر پرتغال مثل پورتو، اسپورتینگ، براگا و ... بفرستد.

با این شرایط باشگاه استقلال تلاش بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برای جذب محمد محبی داشته، اما رقم پیشنهادی آنها فاصله زیادی با بند آزادسازی این بازیکن دارد و با این شرایط بعید است این انتقال به فوتبال ایران رقم بخورد و مهاجم سابق سپاهان، به لیگ برتر برگردد.

دیدگاه‌ها