کد خبر : 1831021 | 06 تیر 1401 ساعت 20:00 | 25.2K بازدید | 12 دیدگاه

خواسته بارسا تامین می‌شود؛ 80 میلیون برای دی‌یونگ

بر اساس برخی گزارش‌ها منچستریونایتد پیشنهاد خود برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا را افزایش داده و به 80 میلیون یورو رسانده.

خواسته بارسا تامین می‌شود؛ 80 میلیون برای دی‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌ها در ساعات اخیر مدعی شدند منچستریونایتد در ادامه مذاکرات با بارسلونا برای جذب هافبک هلندی این تیم، فرانکی دی‌یونگ، مبلغ پیشنهادی خود را افزایش داده و جدیدترین پیشنهاد یونایتد، یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی است.

اریک‌ تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از زمان به‌دست گرفتن سکان هدایت این تیم، از مدیریت باشگاه خواست تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن دی‌یونگ به کار ببندد. یونایتد بلافاصله دست به کار شد و مذاکرات دو باشگاه آغاز شد. اما تا این لحظه، پیچیدگی‌هایی در مذاکرات وجود داشته که مانع از به سرانجام رسیدن آن شده.

1723670

یونایتد اخیرا یک پیشنهاد 63 میلیون یورویی به بارسا ارائه کرده بود ولی باشگاه کاتالان این پیشنهاد را قابل قبول نمی‌دانست و خواهان افزایش رقم آن بود. بر اساس گزارش اخیر، منچستریونایتد برای راضی کردن بارسلونا راضی شده چند بند الحاقی به پیشنهاد قبلی اضافه کند و به این‌ترتیب مجموع رقم پیشنهادی یونایتد به 80 میلیون یورو رسیده.

این خبر خوبی برای بارسا خواهد بود چرا که کاتالان‌ها از آغاز امیدوار بودند بتوانند در ازای واگذاری دی‌یونگ، دست‌کم مبلغی به اندازه پرداختی خود برای خرید او به‌دست بیاورند. بارسا در سال 2019 ستاره هلندی را با قراردادی 75 میلیون یورویی به خدمت گرفته بود.

منچستریونایتد با اینکه می‌دانست بارسلونا با وضعیت مالی بغرنجی که دارد تصمیم گرفته حتما دی‌یونگ را به فروش برساند، اما برای اطمینان خاطر دادن به تن‌هاخ در شروع دوران پیش‌فصل، حاضر شده رقم پیشنهادی‌اش را به 80 میلیون یورو افزایش دهد.

دیدگاه‌ها