کد خبر : 1831023 | 06 تیر 1401 ساعت 20:20 | 41.8K بازدید | 10 دیدگاه

اولین تمرین یونایتد زیر نظر تن‌هاخ انجام شد(عکس)

اولین تمرین منچستریونایتد زیر نظر سرمربی جدید این تیم، اریک تن‌هاخ، برگزار شد. دوران آماده‌سازی پیش‌فصل شیاطین سرخ با این جلسه تمرینی آغاز شد.

اولین تمرین یونایتد زیر نظر تن‌هاخ انجام شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان منچستریونایتد امروز بعد از پشت سر گذاشتن دوران استراحت چند هفته‌ای به مجموعه تمرینی باشگاه در کرینگتون رفتند تا در اولین جلسه تمرینی زیر نظر سرمربی جدیدشان، اریک تن‌هاخ، شرکت کنند.

با اینکه تکلیف خریدهای تابستانی یونایتد هنوز مشخص نیست ولی تمرین امروز شاهد بازگشت چند بازیکنی بود که فصل گذشته را به‌صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی کرده بودند. دانی فان دبیک و آنتونی مارسیال، دو نفر از این بازیکنان قرضی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند. این دو که با بی‌مهری سولسشر و رانگنیک روبه‌رو شده بودند حالا امیدوارند بتوانند در دوران تن‌هاخ به ترکیب اصلی برگردند.

1723673
دانی فان دبیک با لبخند به مجموعه تمرینی کرینگتون وارد شد

فان دبیک هلندی که 6 ماه آخر فصل را به‌صورت قرضی در اورتون بازی کرده بود در حالی قدم به کرینگتون گذاشت که به دوربین‌ها لبخند می‌زد تا نشان دهد از بازگشت به یونایتد چقدر خوشحال است. این ستاره هلندی از سال 2020 آژاکس را ترک کرده و به یونایتد پیوست. او فصل گذشته پیش از پیوستن قرضی به اورتون، توسط سولسشر تنها در چهار بازی به‌عنوان بازیکن فیکس به‌خدمت گرفته شد. فان دبیک امیدوار است تن‌هاخ هلندی او را به ترکیب اصلی برگرداند.

1723674
آنتونی مارسیال، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل در سویا

آنتونی مارسیال که به‌صورت قرضی در سویا بازی می‌‌کرد هم با لبخند به زمین تمرین کرینگتون وارد شد تا نشان دهد به آینده خود در یونایتد امیدوار است. او فصل گذشته برای سویا 12 بازی انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند. در نهایت سویا به این نتیجه رسید از دائمی کردن قرارداد او خودداری کند و ستاره فرانسوی به یونایتد بازگشت.

برندن ویلیامز، دیگر ستاره قرضی یونایتد که فصل گذشته را در نوریچ سپری کرد امروز در کرینگتون حضور داشت. هر چند گفته می‌شود یونایتد قصد ادامه همکاری با ویلیامز را نداشته و آماده دریافت پیشنهاد برای فروش او است.

1723675
داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی یونایتد در تمرین امروز حضور داشت
1723676
اریک تن‌هاخ به این‌ترتیب وارد مجموعه کرینگتون شد تا اولین جلسه تمرینی‌اش را برگزار کند

 

1723677
استیو مک‌لارن، دستیار جدید اریک تن‌هاخ هم در این تمرین حضور داشت

دیدگاه‌ها