کد خبر : 1831027 | 06 تیر 1401 ساعت 20:44 | 29.2K بازدید | 8 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

چرا بایرن مونیخ زنگ نمی‌زند از من تشکر کند؟

لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن مونیخ به حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این باشگاه طعنه زده است.

چرا بایرن مونیخ زنگ نمی‌زند از من تشکر کند؟

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم تمایل شدید رابرت لواندوفسکی به انتقال به بارسلونا، پیشنهاد مدیران این باشگاه هنوز از قیمت درخواستی بایرن مونیخ فاصله دارد. تاکنون دو پیشنهاد 32 میلیون یورویی و 35 یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، هنوز مورد قبول تیم آلمانی قرار نگرفته است. حالا لوتار ماتیوس در این رابطه و البته تاثیرگذاری او در تغییرات در عملکرد حسن صالح حمیدزیچ در روزهای اخیر صحبت کرده است.

1723679

لوتار ماتیوس گفت: "حسن صالح حمیدزیچ هنوز با من تماس نگرفته است تا صمیمانه از من در مورد انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ تشکر کند. اگر او دوباره با شماره من تماس بگیرد خوشحال می شوم. وقتی من به درستی از حسن صالح حمیدزیچ، سیاست نقل و انتقالات بایرن مونیخ یا تصمیمات دیگرش انتقاد کردم، در چند ماه گذشته تلفن من مرتب زنگ می خورد. به نظر من صالح حمیدزیچ باید این کار را انجام داده و از من تشکر کند. خیلی خوب می شود اگر حسن همین الان تلفن خود را بر می داشت و بابت تشکر تماس می گرفت، نه اینکه فقط زمانی که حرف هایم برای او خوشایند نبود این کار را انجام دهم. 

ا‌حتمال جدایی رابرت لواندوفسکی؟ خیلی حرف ها در فوتبال گفته شده و روز بعد فراموش می شوند. تاکتیک‌های زیادی در ادای کلمات، حتی در اخباری که منتشر می‌شود هم وجود دارد. زمانی می‌رسد که پیشنهاد به اندازه کافی حتی برای بایرن مونیخ بالا می‌رود و آنوقت دیگر اولیور کان دیگر حرف‌های دو ماه قبل خود را به خاطر نخواهد آورد."

دیدگاه‌ها