کد خبر : 1831033 | 06 تیر 1401 ساعت 21:30 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

دلیخت به یوونتوس: بگذارید به چلسی بروم

میرر می‌گوید ماتیس دلیخت برای پیوستن به چلسی بسیار مشتاق است و یوونتوس را تحت فشار گذاشته تا برای انتقال او با چلسی به توافق برسد.

دلیخت به یوونتوس: بگذارید به چلسی بروم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید ماتیس دلیخت، ستاره هلندی یوونتوس، مشتاق پیوستن به چلسی است و بیانکونری را تحت فشار گذاشته تا برای انتقال او به استمفوردبریج با پیشنهاد آبی‌های لندن موافقت کند.

درحالی‌که بند آزادسازی دلیخت 120 میلیون یورو است ولی بر اساس این گزارش بیانکونری حاضر است با یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی موافقت کند.

1723684

توماس توخل، سرمربی چلسی، از ستایشگران این مدافع هلندی است. دلیخت در حال حاضر در یوونتوس دستمزدی معادل 250هزار یورو در هفته می‌گیرد و یکی از دلایلی که بیانکونری حاضر شده او را امسال به تیمی دیگر بفروشد خلاص شدن از دستمزد بالای او است.

چلسی به درخواست توخل، اخیرا پیشنهاد خود را به یوونتوس ارائه داده. روزنامه میرر می‌گوید چلسی امسال تابستان سه هدف بزرگ را در بازار نقل و انتقالات دنبال می‌کند. این سه هدف، رحیم استرلینگ، عثمان دمبله، و ماتیس دلیخت هستند.

چلسی البته برای خرید دو مدافع در بازار حضور دارد که امیدوار است یکی از آنها مدافع هلندی یوونتوس باشد. علت اصرار توخل به خرید دو مدافع این است که تیم او پیش از این دو مدافع فصل قبل خود را از دست داده. آنتونیو رودیگر به رئال مادرید پیوسته و آندریاس کریستنسن به بارسلونا ملحق شده.

گفته می‌شود دیگر مدافعی که توخل در کنار دلیخت خواهان حضور او در استمفوردبریج شده، ژول کوئنده از سویای اسپانیا است.

دیدگاه‌ها