کد خبر : 1831038 | 06 تیر 1401 ساعت 21:55 | 23.5K بازدید | 7 دیدگاه

جمله عجیب سرمربی فرانکفورت درباره ماریو گوتزه

شوخی با گوتزه؛ قد 170 که بزرگترین خرید نمی‌شود

سرمربی آینتراخت فرانکفورت با انتقال ماریو گوتزه، ستاره کهنه‌کار آلمانی، به تیمش شوخی کرد و گفت نمی‌توان گوتزه را بزرگترین انتقال تابستانی فرانکفورت دانست.

شوخی با گوتزه؛ قد 170 که بزرگترین خرید نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، که تیمش اخیرا ماریو گوتزه، ستاره کهنه‌کار آلمانی را به خدمت گرفته در یک مصاحبه وقتی با این سوال مواجه شد که آیا گوتزه بزرگترین انتقال تابستانی فرانکفورت است، پاسخ را به شوخی داد و با خنده گفت نه، ماریو آنقدر هم بزرگ نیست و قدش حدود 170 است. پس به نظرم لوکاس آلاریو انتقال بزرگتری است".

1722599

طبق اعلام رسمی قرار است فردا سه‌شنبه در مقر باشگاه فرانکفورت، مراسم رسمی معرفی ماریو گوتزه به هواداران این باشگاه برگزار شود. قد گوتزه البته بیشتر از رقمی است که مربی آینتراخت می‌گوید. این ستاره آلمانی 176 سانتی‌متر قد دارد.

گوتزه به خاطر گلی که در فینال جام جهانی 2014 به ثمر رساند و باعث قهرمانی آلمان شد در این کشور همچنان یک قهرمان است. گوتزه در روزهای گذشته از تیم سابقش آیندهوون به آینتراخت فرانکفورت پیوست.

سرمربی آینتراخت در ادامه صحبت‌هایش درباره ماریو گوتزه گفت:" ماریو در چند هفته اول باید با بازیکنان ما و سیستم بازی‌مان آشنا شود و عادت کند".

1722600

گلاسنر درباره اهمیت حضور مهاجمی مثل گوتزه که به گفته او چارچوب را خوب می‌شناسد صحبت کرد و گفت تیمش که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شده و فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور دارد به مهاجمینی مثل او نیاز خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها