کد خبر : 1831088 | 07 تیر 1401 ساعت 10:59 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

پل مرسون:

هدایت یونایتد سخت‌ترین کار عمر تن‌هاخ است

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که بی‌نظمی منچستریونایتد باعث ایجاد دردسرهای بسیاری برای اریک تن‌هاخ می‌شود.

هدایت یونایتد سخت‌ترین کار عمر تن‌هاخ است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فصل گذشته یکی از بدترین نتایج تاریخ این باشگاه را کسب کرد اما مدیران و هواداران این تیم امیدوار هستند که حضور تن‌هاخ بتواند این شرایط را تغییر دهد. 
این تیم فصل گذشته در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا از صعود به لیگ قهرمانان بازمانده و راهی لیگ اروپا شود. این در حالی است که آنها فصل گذشته را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی آغاز کردند. 
مرسون معتقد است که تن‌هاخ هرگز با چالشی سخت‌تر از بازگرداندن یونایتد به روزهای اوج مواجه نشده و حالا باید تیمی را مدیریت کند که با مشکل جدی اعتماد به نفس روبرو است. 

1713772
او در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« اگر تن‌هاخ در تمام طول عمرش به مربیگری مشغول باشد، باز هم چالشی سخت‌تر از آنچه در حال حاضر با آن روبرو شده پیش روی این مربی قرار نخواهد گرفت. این کار بزرگی است. اینجا بزرگترین باشگاه دنیاست و او زمانی به اینجا آمده که آنها در اوج بی‌نظمی و آشفتگی هستند.»
مرسون با اشاره به تغییرات لازم در ترکیب یونایتد گفت:« او باید بیشترین تعداد بازیکنی که می‌تواند را جذب کند چون این تیم فعلی نمی‌تواند به جمع چهار تیم صدر جدول راه پیدا کند. آنها باید بازیکنان شاخصی مانند فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا را جلب کنند که بازیکن خوبی است و می‌توان اینجا موفق باشد. آنها حداقل به چهار بازیکن نیاز دارند تا بتوانند برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول رقابت کنند.»
عملکرد ضعیف یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یکی از دلایل ناراحتی اریک تن‌هاخ و البته کریستیانو رونالدو است که باعث شده شایعاتی درباره جدایی این بازیکن پرتغالی نیز بر سر زبان‌ها بیفتد.

دیدگاه‌ها