کد خبر : 1831091 | 07 تیر 1401 ساعت 11:15 | 54K بازدید | 12 دیدگاه

بالاتر از گواردیولا؛ چرا او به ایران آمد؟

بردیف می‌خواهد رییس باشگاه تراکتور باشد! (عکس)

بردیف علاقه دارد بر تمام امور باشگاه احاطه داشته باشد و در تمام دنیا شاید این تنها پیشنهادی بود که خواست او را برآورده می‌کند!

بردیف می‌خواهد رییس باشگاه تراکتور باشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تلویزیون ماچ تی وی روسیه محل بحث در مورد سرمربی شناخته شده روسی، قربان بردیف بود؛ جایی که چند کارشناس فوتبال این کشور در مورد شرایط انتصاب او به عنوان سرمربی تراکتور اظهارنظر داشتند و همچنین برای شناخت بهتر نسبت به فوتبال ایران و باشگاه تراکتور، از یک میهمان ایرانی هم دعوت کردند.

میهمان ایرانی، مانلی کسرایی، مترجم سابق ولادیمیر آلکنو بود که باتوجه به تجربه کار در ورزش ایران و همچنین شناخت از وضعیت باشگاه تراکتور، شاید بهترین گزینه در روسیه برای حضور در این تلویزیون معتبر MatchTv بود.

بحث با انتقاد کارشناسان روسی از رویه فوتبال این کشور آغاز شد و اینکه چرا فوتبال روسیه مربیان خُبره خود را طرد می‌کند تا آنها به لیگ‌های خارجی بروند؟

1723755

یکی از مربیان سابق فوتبال روسیه در تمجید از بردیف گفت: او جزو برترین مربیان تاریخ فوتبال کشور است و توانست بارسلونا را در قدرتمندترین حالت خود شکست دهد و حتما می‌شد که از او در یک تیم روسی استفاده کرد. نه اینکه او ابتدا به قزاقستان و سپس ایران برود.

سپس نوبت به مانلی کسرایی رسید که در مورد فوتبال ایران توضیح بدهد: لیگ ایران و روسیه شباهت‌هایی به یکدیگر دارند از جمله اینکه هر دو ۱۶ تیمی هستند. تراکتور در فوتبال ایران تیمی است پرطرفدار با بازیکنان شاخص که دو بار تاکنون قهرمان جام حذفی شده و حالا با قربان بردیف برای قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کند. آنها سه بار پیش از این نایب قهرمان شدند.

مترجم سابق الکنو همچنین تعریف و تمجید بسیاری از «هواداران پرشور تراکتور» انجام داد.

1723754

بخش پایانی بحث در مورد بردیف مربوط به این بود که چرا او تراکتور را برای ادامه کارش برگزیده و به این شکل نتیجه‌گیری شد: بردیف دوست دارد تمام امور باشگاه را در اختیار خود بگیرد و حالا در تراکتور نیز مسئول فنی باشگاه شده است. او اختیاراتی را می‌خواهد که در هیچ تیم روسی در اختیار نداشته باشد و حتی گواردیولا هم در منچسترسیتی نمی‌تواند داشته باشد و دلیلی که او لیگ برتر خلیج فارس را برای کار برگزیده همین موضوع است.

قربان بردیف ۷۰ ساله در حالی هدایت تراکتور را برعهده گرفته که این باشگاه وی را به عنوان سرمربی، مدیرفنی و مسئول امور فنی این باشگاه منصوب کرده و قرار است برنامه این باشگاه در پنج سال آینده را این سرمربی باتجربه روسی تعیین کند.

دیدگاه‌ها