کد خبر : 1831113 | 07 تیر 1401 ساعت 13:10 | 47.6K بازدید | 21 دیدگاه

هر چه دارم از سپاهان دارم؛

میرزایی: آهنگ استقلال را دوستم گذاشت

خرید جدید استقلال درباره اتفاقاتی که دو روز پیش در لایو اینستاگرامی او رخ داد، توضیحاتی ارائه کرد.

میرزایی: آهنگ استقلال را دوستم گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که لایو اینستاگرامی امید نورافکن و رضا میرزایی دو بازیکن سپاهان که برای توضیح شرایط‌‌‌ خودشان می‌خواستند دقایقی بدون واسطه با هواداران حرف بزنند، با پخش یک آهنگ از استقلال به حاشیه کشیده شد و هواداران سپاهان به شدت از رفتار او ناراحت شدند. حتی کار به جایی رسید که پیج رسمی باشگاه سپاهان و همینطور مدیر روابط عمومی باشگاه با حالت دستوری از میرزایی خواستند که آهنگ را قطع کند.
رضا میرزایی که پیش‌تر نیز نارضایتی خود را نسبت به شرایطش در سپاهان اعلام کرده بود، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و شب گذشته نیز با استقلال قراردادی دو ساله امضا کرد.
حالا دو روز پس  از آن اتفاقات میرزایی با انتشار ویدیویی کوتاه از هواداران سپاهان حلالیت طلبیده و اینطور این حاشیه را توضیح داده است:« سلام خدمت سپاهانی‎‌ها. می‌دانید خیلی دوستتان دارم. می‌خواستم در مورد حاشیه‌ای که دو سه روز گذشته ایجاد شد توضیح بدهم. می‌دانید از بچگی تا الان هر چه دارم از سپاهان بوده و هست. همیشه در روزهای سخت کنارم بوده‌اید و من هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. هیچ قصد و غرضی نبود و آن آهنگ را دوستم گذاشت. امیدوارم حلالم کنید.»

دیدگاه‌ها