کد خبر : 1831129 | 07 تیر 1401 ساعت 14:18 | 24K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم لواندوفسکی را جذب کنند

تغییر موضع تباس؛ استقبال از خرید بزرگ بارسا

خاویر تباس حالا از انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا استقبال می کند.

تغییر موضع تباس؛ استقبال از خرید بزرگ بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی گزینه شماره یک بارسلونا برای تابستان است. ستاره لهستانی بایرن که ساز جدایی سر داده و از هفته ها پیش صراحتا در مصاحبه های مختلف گفته است هیچ راهی برای ماندنی شدنش در بایرن نیست، در انتظار چراغ سبز باشگاه مونیخی است ولی تاکنون با درخواست او موافق نشده و بایرنی ها معتقدند او باید تا پایان قراردادش یعنی تا تابستان 2023 بماند. 

1723512

لواندوفسکی اخیرا در یک مصاحبه گفت که به هیچ پیشنهادی غیر از بارسلونا توجه نمی کند و هدف او بازی برای آبی اناری هاست ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، او ماه گذشته به شدت نگران شده بود که آیا انتقالش به بارسلونا شدنی است یا خیر. همه چیز به مصاحبه خاویر تباس، رئیس لالیگا مربوط بود. تباس در مصاحبه با یوروپرس تاکید کرد که بارسا به خاطر مشکلات مالی توان جذب لواندوفسکی را ندارد و این انتقال را غیرممکن می بیند.

1723788

تباس اما حالا تغییر موضع داده و در مصاحبه جدید خود مدعی شد که انتقال لواندوفسکی شدنی است. او به خبرنگاران گفت:« به شخصه امیدوارم لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد. بارسا اگر بتواند طرح های اقتصادی که در مجمع خود به تصویب رساند را عملی کند، قادر به انجام این انتقال خواهد بود. لواندوفسکی یک اسطوره در بایرن مونیخ و فوتبال اروپاست و علاقه مند است به بارسا ملحق شود. من هم امیدوارم بارسا در این راه به موفقیت برسد.»

لازم به ذکر است که طرح های مورد اشاره تباس، فروش 10 درصد از حق پخش بازی های بارسلونا به مدت 25 سال است که اجازه خواهد داد بارسا با کسب درآمد 200 میلیونی، فصل را بدون ضرر مالی به پایان برساند. بارسا تا دو روز دیگر بیشتر مهلت ندارد. یک ماه بعد نیز بارسا قصد دارد 49 درصد از دارایی های خود را به کمپانی BLM واگذار کند.

دیدگاه‌ها