کد خبر : 1831137 | 07 تیر 1401 ساعت 15:30 | 46.6K بازدید | 12 دیدگاه

بدبینی مفرط در بارسلونا

سیلی واقعیت بر چهره ژاوی؛ فعلا همین دوتا را بگیرید

پس از جلسه امروز ژاوی با مدیر ورزشی بارسا، او جذب رابرت لواندوفسکی و جولز کُنده(مدافع سویا) را در اولویت قرار داد و خریدهای بعدی فعلا منتفی شدند.

سیلی واقعیت بر چهره ژاوی؛ فعلا همین دوتا را بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز ژاوی با متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا جلسه ای مهم داشت که خروجی آن چندان مثبت نبود. آاس در گزارشی مدعی شد که آلِمانی در این جلسه برای ژاوی توضیح داد که شرایط اقتصادی باشگاه همچنان بد است و امکان مانور روی خریدهای بزرگ چندان زیاد نیست. بدبینی مفرطی در بارسلونا نسبت به روزهای پیش رو وجود دارد و برآوردها چندان مثبت نیست.

1707541

در ابتدا تصور می شد با فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی، بارسا بتواند فصلی بدون تراز منفی را به ثبت برساند و خریدهای خوبی داشته باشد ولی حالا مشخص شده که برای این مهم نیاز به حداقل 450 میلیون یورو درآمد است در حالی که با فروش حق پخش، حداکثر 200 میلیون یورو به بارسا سود خواهد رسید. بارسا تا دو روز دیگر باید این حق پخش را به فروش برساند و قرار است در یک ماه پیش رو و قرارداد با BLM،  چهل و نه درصد از دارایی های خود را در اختیار این کمپانی قرار دهد.

1710314

بارسلونا تاکنون با فرانک کسیه و کریستیانسن به توافق رسیده اما فعلا قادر به معرفی آنها به عنوان بازیکن جدید نیست. ژاوی در این جلسه جذب رابرت لواندوفسکی و جولر کُنده را اولویت دانسته و خریدهای دیگر را منوط به بهبود اوضاع اقتصادی و فروش چندین بازیکن دانست. به این ترتیب جذب مارکوس آلونسو، رافینیا، برنادردو و آسپلیکوئتا فعلا مقدور نیست و آنها باید منتظر بمانند. ژاوی همچنین نسبت به ریکی پویج، مینگسا، لنگله، اومتیتی و برایثویت اعلام عدم نیاز کرد. او بار دیگر خواهان حفظ دمبله شد و به فروش فرانکی دی یونگ نیز چراغ سبز نشان داد.

دیدگاه‌ها