کد خبر : 1831272 | 08 تیر 1401 ساعت 14:03 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

باید میدان را به جوان‌ها بدهیم

صمیمی: در لیست شمسایی بودم ولی خداحافظی کردم

علیرضا صمیمی می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی فوتسال قطعی است.

صمیمی: در لیست شمسایی بودم ولی خداحافظی کردم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران در مورد خداحافظی زودهنگامش از تیم ملی که در روز تولدش اعلام شد گفت: تصمیم بسیار سختی بود. من ۱۴سال در خدمت تیم ملی بودم. ۶، ۷ سال دروازه‌بان اول تیم ملی بودم و در روز تولدم یک تصمیم بسیار سخت گرفتم. همزمان که شمع تولدم را فوت کروم از عرصه ملی خداحافظی کردم. بالاخره حرفه من این است و روزی هستیم و یک روز نیستیم؛ امیدوارم در مدتی که بودم برای پرچم، کشور و فوتسالم مفید بوده باشم.

او در مورد اینکه در سال‌های اخیر همواره کاندید بهترین دروازه‌بان جهان بود و در این شرایط خداحافظی کرده بیان کرد: پیام‌ها و تماس‌هایی که داشتم مثبت بود. باید به جوان‌ها میدان بدهیم. جوان‌های بسیار خوبی داریم و سه سال آینده جام جهانی و شهریورماه جام ملتها را پیش رو داریم. دست مربی تیم ملی، آقای شمسایی باز است. خبری شنیدم که در لیست آقای شمسایی بودم و این باعث افتخار من است اما باید میدان را به جوان‌ها دهیم و آرزوی بهترین‌ها را برای‌شان دارم. فوتسال ایران همیشه سلطان آسیا بوده و خواهد بود. آرزوی موفقیت برای آقای شمسایی دارم که این قهرمانی متوالی که در دو دوره گذشته بوده تکرار شود.

صمیمی در پایان گفت: تصمیمم برای خداحافظی قطعی بود و ماه پیش گرفته بودم و در روز تولدم علنی‌اش کردم. امیدوارم در ادامه مسیرم در باشگاه مس سونگون صد در صد تمام توانم را بگذارم.

دیدگاه‌ها