کد خبر : 1831292 | 08 تیر 1401 ساعت 15:57 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

شاهین توکلی:

در رفسنجان خبری از قرارداد ۱۵میلیاردی نیست!

مدافع ۲۹ ساله مس رفسنجان قرار دادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 در رفسنجان خبری از قرارداد ۱۵میلیاردی نیست!

به گزارش «ورزش سه» شاهین توکلی مدافع یزدی فوتبال ایران سال گذشته به همراه هم تیمی هایش فصل خوبی را در مس رفسنجان سپری کرد تصمیم گرفت یک فصل دیگر زیر نظر ربیعی به کارش ادامه دهد.
از این رو خبرنگار ما گفتگوی کوتاهی با این بازیکن داشت که در ادامه می‌خوانید؛

* سرانجام قراردادت با باشگاه مس رفسنجان را تمدید کردی.
- علاقه قلبی خودم بر این بود که در مس بمانم. اما یک سری شرایط به وجود آمد که در ابتدا به توافق نرسیدیم هرچند در این مدت با جای دیگر هم صحبت نکردم. سعی من و بعضی از بازیکنان بر این بود که در این تیم بمانم و یک سال دیگر در خدمت مجموعه مس و آقای ربیعی باشم چرا که هم باشگاه حرفه‌ای بود و هم آقای ربیعی که دیگر نیاز به تعریف من ندارد. چرا که از نظر فنی هم روی بازی تیم و هم سبک فوتبال من تاثیر گذاشتند و دوست داشتم یک سال دیگر در این تیم بمانم. به همین دلیل ترجیح دادم امسال هم ولو با یک مبلغ کمتر در خدمت باشگاه مس باشم.
* قرارداد شما و جعفری فعلا تمدید شده و بازیکنان خوبی چون منصوری و لک هم به تیمتان اضافه شدند. در این خصوص چه نظری دارید؟
- با توجه به بازیکنانی که جذب شدند و صحبت هایی که مبنی بر خرید سایر بازیکنان وجود دارد بدون شک هدف باشگاه قرار گرفتن در رتبه‌ای بالاتر از از فصل گذشته است. هدف بزرگتری داریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و با شناختی که من از مجموعه و خود آقای ربیعی دارم صد درصد این اتفاق می‌افتد.
* در این دوسال سیر صعودی داشتید و پارسال ششم شدید. برنامه‌ای برای کسب سهمیه دارید؟
- بله تمام تلاش ما این است که چنین اتفاقی بیفتد و بتوانیم نتایج خوبی برای مردم رفسنجان بدست بیاوریم.
* آقای علیزاده هم گفتند خبری از قراردادهای ۱۵ میلیاردی در این باشگاه نیست. شما هم گفتید قراردتان کم شده. پس صحبت‌هایی مبنی بر بودجه بالای باشگاه درست نیست؟
- این رقم‌ها اصلا در باشگاه مس رفسنجان جایی ندارد. من فکر نمی‌کنم چنین مبالغی در این تیم باشد چون در صحبت‌هایی که با من هم انجام شد  باشگاه به دنبال یک نظم مشخص در مبالغ است و تقریبا اکثر بازیکنان دریافتی نزدیک به هم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها