کد خبر : 1831316 | 08 تیر 1401 ساعت 17:39 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر مسیر به PSG؛ چرا نظر ستاره پرتغالی عوض شد؟

حضور لوییس کامپوس در پاری سن ژرمن باعث تغییر نظر رناتو سانچس شده است.

تغییر مسیر به PSG؛ چرا نظر ستاره پرتغالی عوض شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچس، هافبک پرتغالی و تکنیکی در ماه های اخیرا در رادار روسونری قرار داشته و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته بود. قرارداد رناتو سانچس در ژوئن سال 2023 با باشگاه لیل به پایان می رسد و بر اساس تصمیم هیئت مدیره این باشگاه، او در تابستان امسال فروخته خواهد شد. مدیران باشگاه میلان رقمی در حدود 18 میلیون یورو شامل پاداش برای خرید رناتو سانچس پیشنهاد داده بودند و البته این مبلغ توسط لیل رد شده بود، اما مسئولان باشگاه ایتالیایی با خود رناتو سانچس به توافق شخصی دست یافته و مطمئن بودند که او مشتاق است به میلان بپیوندد. 

1724004

اما جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی مدعی شد تصمیم رناتو سانچس در 24 ساعت اخیر عوض شده و او اکنون مصمم است به جای میلان به پاری سن ژرمن ملحق شود. در واقع حضور لوییس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه پاری سن ژرمن باعث تغییر نظر این بازیکن شده است. 

رناتو سانچز در سال 2019 و در دورانی که رو به افول بود، توسط کامپوس به لیل آورده شده و در این باشگاه احیا شد. در واقع این اعتماد باعث شده رناتو سانچس یک بار دیگر تلاش کند در تیمی به میدان برود که لوییس کامپوس در آن فعالیت می کند. سانچس همچنین در پاریس با کریستوف گالتیه، سرمربی سابق خود در لیل که قرار است جانشین مائوریسیو پوچتینو شود، همکاری مجددی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها