کد خبر : 1831322 | 08 تیر 1401 ساعت 18:50 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

مائوریسیو ساری:

دوست داشتم هم رونالدو را داشتم، هم ایموبیله را

مائوریسیو ساری، سرمربی باتجربه لاتزیو مدعی شد روابط با رسانه ها نسبت به گذشته دشوار شده است.

دوست داشتم هم رونالدو را داشتم، هم ایموبیله را

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو ساری، سرمربی لاتزیو و لورنزو ونوتی، مدافع فیورنتینا، سه شنبه شب در مراسمی در توسکانی شرکت کرده و به سوالات هواداران پاسخ دادند. مائوریسیو ساری در این مصاحبه در مورد روابط خود با رسانه ها و البته انتخابش بین کریستیانو رونالدو یا چیرو ایموبیله برای ترکیب خود توضیحاتی ارائه داده است.

مائوریسیو ساری گفت: در حال حاضر ارتباط مستقیم با خبرنگاران غیرممکن است. روزگاری فقط دو سه خبرنگار یک تیم را دنبال می کردند، اما در حال حاضر رادیو، تلویزیون، وب‌سایت… سطح حرفه ای بودن با سایت هایی که عمدتا توسط نوجوانانی بی فرهنگ یا بی تجربه مدیریت می شوند، تغییر کرده است. با این حال من هیچ تعصبی روی حرفم نداشته، به همه احترام می گذارم و به سؤالات همه پاسخ می دهم.

1696377

بعد از مسابقه یک سرمربی باید 18 مصاحبه با رسانه های مختلف انجام دهد که این کار سنگینی است. البته حرف زدن بعد از پیروزی راحت‌تر است و وقتی می‌بازی اوضاع سخت‌تر خواهد بود. مربیان می خواهند تعداد مصاحبه ها را کاهش دهند، اما هدف ما با خبرنگاران یکی نیست.  با این حال، بیشتر اوقات سطح سؤالات آنقدرها خوب نیست و من دلم برای صحبت در مورد فوتبال تنگ شده است. قبل از بازی، در مورد همه چیز به جز فوتبال سؤالاتی وجود دارد.

کریستیانو رونالدو یا چیرو ایموبیله؟ من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. اما در اختیار داشتن داشتن هر دوی این بازیکنان در ترکیب اصلا بد نخواهد بود."

دیدگاه‌ها