کد خبر : 1831371 | 09 تیر 1401 ساعت 09:29 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

از صعود جوکوویچ تا حذف ماری

در استادیوم مرکزی ویمبلدون چه گذشت؟

سومین روز مسابقات ویمبلدون هم با نتایج جالبی همراه بود تا یک‌بار دیگر مشخص شود تنیس هم مانند سایر ورزش‌ها آبستن شگفتی‌ها است.

در استادیوم مرکزی ویمبلدون چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه" در نخستین بازی برگزار شده در زمین اصلی ویمبلدون، نواک جوکوویچ صرب برابر تاناسی کوکیناکیس استرالیایی قرار گرفت و با نمایشی کم‌نقص، با نتیجه ۰-۳ برابر حریفش به پیروزی رسید تا راهی دور سوم مسابقات شود.
مدافع عنوان قهرمانی که امسال هم از بالاترین شانس برای قهرمانی برخوردار است، در مرحله بعد به مصاف کیتسمانوویچ خواهد رفت.

1724064
1724065

در دومین بازی دیروز، اما رادوکانو، قهرمان بریتانیایی مسابقات یواس‌اپن ۲۰۲۱ که از حمایت بسیار زیاد تماشاگران نیز برخوردار بود، در دو ست پیاپی برابر کارولینه گارسیا‌ از فرانسه مغلوب شد تا خیلی زود کارش در این مسابقات به پایان برسد.
تنیسور جوان که بعد از قهرمانی در گرنداسلم امریکا مرتبا در حال تغییر مربی‌هایش بوده است، هرگز به فرمش در آن مسابقات نزدیک هم‌ نشده تا این گمان برود که موفقیتش در آن مسابقات بیشتر یک جرقه بوده تا ظهور یک ستاره!

1724066

آخرین بازی دیشب هم برای تماشاگران حاضر در سنترکورت به تلخی گذشت. سر اندی ماری، قهرمان دو دوره مسابقات در حالی که پیش از این در ۹ مسابقه پیاپی برابر ایزنر به برتری رسیده بود و هرگز برابر ماشین سرویس‌زنی امریکایی مغلوب نشده بود، در کمال شگفتی ۱-۳ نتیجه را به غول ۲۰۸ سانتی‌متری دنیای تنیس واگذار کرد.
اندی ماری که با رسیدن به فینال مسابقات اشتوتگارت نشان داده بود از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار است، با قبول شکست در برابر دیدگان هموطنانش وداعی نسبتا زودهنگام با این رقابت‌ها داشت.

1724067

دیدگاه‌ها