کد خبر : 1831413 | 09 تیر 1401 ساعت 14:20 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هندبال بانوان ایران به کاروان اعزامی به قونیه اضافه شد

هندبال بانوان ایران در پی اعتراض کتبی کمیته ملی المپیک ه رشته‌های اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شد.

هندبال بانوان ایران به کاروان اعزامی به قونیه اضافه شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ در پی حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و اعتراض کتبی کمیته ملی المپیک و پیگیری‌های سرپرست کاروان کشورمان، هندبال بانوان ایران هم به رشته‌های اعزامی اضافه شد.

اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در قونیه به سر می‌برد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازی‌های همبستگی که بر اساس رنکینگ از سوی مسئولین برگزاری بازی‌ها اعلام شده بود، این تصمیم با اعتراض ایران مواجه شد و به همین منظور به صورت کتبی اعتراض خود را اعلام و به شخصه پیگر این موضوع بودم.

سرپرست کاروان اعزامی ایران ادامه داد: به همین منظور در  نشستی که امروز با حضور سرپرستان کاروان‌ها در قونیه در حال برگزاری است پیگیر این موضوع بودم که در نهایت با توجه به نامه نگاری رسمی و اعتراض و صحبت‌هایی که با مسئولان برگزاری رقابت‌ها داشتم این موضوع مورد موافقت مسئولان برگزاری قرار گرفت.

رحیمی در خاتمه گفت: بدین ترتیب هندبال بانوان ایران نیز به رشته‌های اعزامی کشورمان اضافه شد و در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها