کد خبر : 1831425 | 09 تیر 1401 ساعت 15:41 | 50.3K بازدید | 9 دیدگاه

زیر قول زدن برابر اتلتیکو؛

رئال مادرید و عهدی که بعد از 15 سال شکست!

رئال مادرید برای اولین بار در 15 سال گذشته می‌خواهد از آکادمی اتلتیکو مادرید بازیکن جذب کند.

رئال مادرید و عهدی که بعد از 15 سال شکست!

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک‌دهه قبل مدیران دو باشگاه رئال و اتلتیکومادرید با یکدیگر توافق کردند که بازیکنی از آکادمی یکدیگر جذب نکرده و اجازه بدهند بازیکنان در سن بالاتر برای آینده خود تصمیم بگیرند. این توافق بیش از 15 سال به قوت خود باقی مانده و باعث شد هر دو باشگاه از تلاش برای جذب استعدادهای آکادمی تیم مقابل خودداری کنند. اما باشگاه رئال مادرید اکنون قصد دارد خسوس فورتئا، مدافع راست و متولد سال 2007 را به‌خدمت بگیرد. این بازیکن در حال حاضر در رده نوجوانان اتلتیکو مادرید قرار داشته و این بازیکن سه سال پس از انتقال از لوانته به مادرید، پیراهن سفید را به تن خواهد کرد.

1724156

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد دو هفته پیش جلسه‌ای بین استعدادیاب‌های رئال مادرید و مدیر برنامه خسوس فورتئا برگزار شده و این معامله نهایی شده است. در پایان آن جلسه به هیئت مدیره رئال مادرید اطلاع داده شد که در نتیجه تفاهم طرفین در جریان اولین دور مذاکره، به‌زودی قرارداد رسمی امضا خواهد شد. 

همچنین در جلسه‌ای که روز شنبه برگزار شد، به مدیران اتلتیکومادرید نیز گفته شد که فورتئا نمی‌خواهد به حرفه خود در این باشگاه ادامه دهد و قصد انتقال به رئال مادرید را در سر دارد. آنها نیز به دلیل از دست دادن یکی از برجسته‌ترین بازیکنان جوان تیم خود ناامید شده و اصلا تصور نمی‌‌کردند خسوس فورتئا خواهان انتقال به رئال مادرید شود.

دیدگاه‌ها