کد خبر : 1831431 | 09 تیر 1401 ساعت 16:25 | 53.3K بازدید | 19 دیدگاه

از این سال‌های دشوار؛

فقط رئال مادرید و بایرن مونیخ قسر در رفتند!

رئال مادرید به‌راحتی فرصت جذب یک ستاره بزرگ را در فصل تابستان پیش رو دارد.

فقط رئال مادرید و بایرن مونیخ قسر در رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته‌های پیش رو برنامه ریزی‌هایی برای فروش و خرید بازیکنان جدید دارد، اما وضعیت مالی آنها کاملا خوب بوده و فلورنتینو پرز و گروه تحت فعالیت او به‌خوبی از بحران سال‌های اخبر عبور کرده‌اند. در حقیقت رئال مادرید در حال حاضر بدون اینکه مشکل مالی داشته باشد یا مجبور به فروش بازیکنی شود، به‌راحتی می‌تواند بازیکنی ارزشمند با رقمی حتی 100 میلیون یورو نیز جذب کند و در واقع این کادر فنی باشگاه است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد. 

1676748

رئال مادرید در اواخر فصل گذشته فاصله‌ای تا جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن ژرمن نداشت، اما این انتقال منتفی شده و ستاره فرانسوی قرارداد خود را تمدید کرد. سایت گل مدعی شد در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته، تنها دو باشگاه رئال مادرید و بایرن مونیخ موفق به ارائه ترازنامه اقتصادی مثبت شده و از این مهلکه جان سالم به در بردند. 

در دو سال اخیر باشگاه‌های بزرگی از جمله بارسلونا، اینتر، میلان، لیورپول و ... دچار مشکلات مالی عدیده‌ای شده بودند، اما مدیریت درخشان فلورنتینو پرز در این مدت باعث شد اوضاع برای رئال مادرید خوب پیش رفته و این باشگاه شانس جذب ستاره‌های بزرگ را همچنان در اختیار داشته باشد. البته به نظر می‌رسد رئال مادرید بعد از جذب آنتونی رودیگر و اورلین شوامنی، برنامه خاصی در ذهن نداشته و فعلا نظاره گر اتفاقات بازار تابستانی باشد.

دیدگاه‌ها