کد خبر : 1831468 | 09 تیر 1401 ساعت 22:43 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره نوجوان ترکیه‌ای؛ به‌جای رافینیا در آرسنال

آرسنال که از جذب رافینیا، ستاره برزیلی لیدز، ناامید شده قصد دارد به جای او یک ستاره جوان از فوتبال ترکیه را به‌خدمت بگیرد.

ستاره نوجوان ترکیه‌ای؛ به‌جای رافینیا در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر می‌گذارد. توپچی‌ها که اخیرا گابریل ژسوس را به جمع خریدهای امسال تابستان خود اضافه کرده‌‌اند در جبهه‌ای دیگر به این اندازه موفق نیستند. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال از خرید رافینیا، هافبک برزیلی لیدز، ناامید شده و به‌جای او قصد به‌خدمت گرفتن یک ستاره جوان از فوتبال ترکیه را دارد.

1723865

روزنامه میرر گزارش داد که پیشنهاد اخیر آرسنال برای خرید رافینیا از لیدز توسط این باشگاه رد شده و میکل آرتتا و مدیریت آرسنال از خیر خرید این هافبک برزیلی گذشته‌اند و قصد تکرار پیشنهادشان را ندارند. میرر می‌گوید حالا دست چلسی برای جذب رافینیا باز شده و به نظر می‌رسد آبی‌های لندن با پیشنهاد 60 میلیون یورویی به سراغ لیدز بروند.

رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند که میکل آرتتا به جای رافینیا توجه خود را به فوتبال ترکیه معطوف کرده و قصد دارد وینگر جوان باشگاه فنرباغچه، آردا گولر را راهی لندن کند.

1724215
آردا گولر، پدیده 17ساله فنرباغچه

آردا گولر 17ساله یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان فوتبال ترکیه به حساب می‌آید. او از فصل گذشته توانست به تیم اول فنرباغچه راه یابد. گولر با وجود سن کم برای فنرباغچه 14 بازی در سوپرلیگ ترکیه انجام داده و سه گل به ثمر رساند.

روزنامه ترکیه‌ای آکشام امروز در گزارشی اعلام کرد که آرسنال پیشنهاد خود برای خرید آردا گولر را به فنرباغچه ارائه داده. البته آکشام می‌گوید آرسنال تنها تیمی نیست که برای خرید گولر پیش‌قدم شده و چند تیم دیگر اروپایی نیز او را زیر نظر دارند.

دیدگاه‌ها