کد خبر : 1831474 | 09 تیر 1401 ساعت 23:23 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

عطابخش: علیه پیکان اخبار دروغ منتشر می‌کنند

مدیرعامل پیکان درباره شایعه برکناری‌اش اظهارنظر کرد.

عطابخش: علیه پیکان اخبار دروغ منتشر می‌کنند

به گزارش ورزش سه، پس از انتشار خبری مبنی بر برکناری امیر عطابخش از مدیریت باشگاه پیکان او امروز در گفت‌وگو با رادیو ایران درباره این مسئله گفت: من در حال حاضر کنار زمین فوتبال هستم و تمرین تیم فوتبال‌مان است. متاسفانه فضا طوری است که اگر بخواهید مقابل عده ای که چسبده به فوتبال و ورزش هستند بایستید، تیر و ترکش هایی وجود دارد و سعی می‌کنند فضای رسانه ای را ملتهب کنند و با انواع و اقسام دروغ و شایعات کارشان را پیش ببرند. من فعلا در خدمت هستم و برنامه‌ریزی را جلو می‌بریم اما وقتی بخواهید مقابل ایجنت نما ها و دلال ها بایستید همین است.

وی افزود: یکی از کانال های تلگرامی که هیچ بحثی هم ندارد، هر بار علیه باشگاه پیکان خبر منتشر می‌کند و تازه ترین خبر هم این بود که عطابخش مدیرعامل پیکان رسما برکنار شد. هیچکس خبر نداشت؛ نه شرکت گروه صنعتی ایران خودرو نه خود ما. این خبر را آنجا خواندیم و یکی از دوستانم هم ارسال کرد. ما هموز برکنار نشدیم و در خدمت جامعه ورزش هستیم. تا روزی که باشم با قدرت خواهم بود.

او در خصوص بمب هایی که در والیبال جذب کرد اما در فوتبال این اتفاق نیفتاد گفت: خرید هایی که برای والیبال انجام دادیم فوق‌العاده منطقی بود چون ما در قالب پاداش و خواهرخواندگی که با باشگاه ایتالیایی داشتیم این اتفاق را رقم زدیم و کل پولش را هم در اسپانسر گرفتیم. ما اگر بخواهیم در حوزه باشگاه داری به مباحث خوب دست پیدا کنیم باید درآمدزایی داشته باشیم. اینکه فقط چشم‌مان به شرکت بالادستی باشد یا بخش خصوصی بخواهد با بحث های مالیاتی بخواهد خرج ورزش کند مقطعی خواهد بود و روز به روز با رشد تورم و کاهش چشم‌گیر ورودی مبالغ به تیم ها، هر روز پول در ورزش کمرنگ تر خواهد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره درآمد خوب شرکت ایران خودرو گفت: من در بحث ورزش هستم اما به قدری نهاد های نظارتی به خصوص در شرکت ایران خودرو هستند که به همه چیز واقف هستند و اتفاقاتی خواهد افتاد که به صلاح مردم باشد. در باشگاه هم ما همینطور هستیم و سعی می‌کنیم پیش از همه چیز خدمتگزار کارگر های زحمکتشی باشیم که از خود جامعه ما هستند و در شرکت های ایران خودرو زحمت می‌کشند و ما باید بتوانیم جوابگوی آنها باشیم.

او ادامه داد: در عرصه والیبال ما هشتمین قهرمانی را با همان پلتفرمی که عرض کردم و اسپانسر هایی که وجود داشت به دست آوردیم و با هزینه خیلی خوب، میزبانی فوق‌العاده عالی‌ای داشتیم و میزبانی ما جزو میزبانی های خوب 10سال اخیر ورزش ایران بوده است. در زمینه فوتبال باشگاه پیکان همیشه سازنده و جوان بوده و سعی کرده از بازیکنان جوان آکادمی خودش استفاده کند و پرورش بدهد و در بزرگسالان استفاده کند‌؛ این پلتفرم همیشگی پیکان بوده است. اواسط جدول بوده‌ایم، سال هایی به لیگ یک سقوط کردیم و سال هایی بالا آمدیم.

عطابخش در مورد چشم اندازی که برای پیکان در فصل آینده متصور است عنوان کرد: با این شرایط و مبالغی در ۷-۸ تیم خرج می‌شود ما از نظر بودجه دوباره تیم آخر جدول خواهیم بود اما انشاالله سعی می‌کنیم مقامی بهتر از لیگ سال قبل به دست بیاوریم. امروز هم اولین جلسه تمرین هست و من بالای سر تیم هستم و انشاالله با جوان هایمان یک استارت پر قدرت خواهیم زد.

او در پایان در پاسخ به اینکه با این شرایط اردوی خارجی ندارد گفت: ابدا و به هیچ وجه نداریم.

دیدگاه‌ها