کد خبر : 1831475 | 09 تیر 1401 ساعت 23:30 | 67.7K بازدید | 31 دیدگاه

پست اینستاگرامی عجیب ستاره برزیلی

دنی آلوس هستم؛ 39سالمه، دنبال تیم می‌‌گردم

دنی آلوس، ستاره برزیلی، بعد از جدایی از باشگاه سابقش بارسلونا، در اینستاگرام پست عجیبی منتشر کرده و می‌گوید قصدش این است برای پیدا کردن باشگاه جدید برای خودش تبلیغ کند.

دنی آلوس هستم؛ 39سالمه، دنبال تیم می‌‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، ستاره 39ساله برزیلی، امسال از تمدید قراردادش با باشگاه بارسلونا سر باز زد و در روزهای اخیر با پایان یافتن مدت قرارداد، از این تیم جدا شده و حالا بازیکن آزاد است. دنی آلوس اما در یک پست عجیب اینستاگرامی، رزومه خود را به شکلی طنزآمیز ارائه کرده و می‌گوید قصدش این است برای پیدا کردن باشگاهی جدید به این‌صورت تبلیغ کند.

آلوس می‌گوید با وجود جدایی از بارسا و بی باشگاه بودن، برای شرکت در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش برزیل در آمادگی کامل به سر می‌برد. آلوس می‌گوید تا 50سالگی به بازی کردن ادامه خواهد داد. او در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود، از خودش به‌عنوان «دیوانه، اما دیوانه خوب» یاد کرد.

1724225

با این‌حال آلوس خوب می‌داند که برای حضور در جام جهانی برزیل و ثابت کردن خود به تیته، نمی‌تواند تا آن زمان بدون باشگاه بماند.

دنی آلوس در پست اینستاگرامی مورد بحث نوشت:" خب خب، آخرین روز قرارداد هم تمام شد و من حالا بی باشگاهم. من آنقدر پیر شده‌ام و در بازار نقل و انتقالات بی‌ارزش تلقی می‌شوم که حتی مجبور شدم ماهی آکواریوم خودم را هم بفروشم. اگر بخواهند کاریکاتور من را بکشند باید من را به شکل پیرمردی تصویر کنند که یک گوشه نشسته و سرش به کار خودش است، و البته سرش همیشه بالا است. فارغ از شوخی، من امروز در بازار واقعا آزاد هستم. اسم من دنی آلوس است، برزیلی هستم و من را «دیوانه خوب» صدا می‌کنند. من 39ساله هستم و با 43 جام قهرمانی، پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ".

1724226
پست اینستاگرامی دنی آلوس

آخرین جمله دنی آلوس، احتمالا کنایه او به لیونل مسی آرژانتینی است. مسی در کارنامه فوتبالی‌اش 40 جام قهرمانی دارد.

دنی آلوس در اینستاگرام 36 میلیون فالوور دارد و یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌ها در این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. پست جدید او هم در مدت کوتاهی هزاران بار دیده شده و واکنش‌های زیادی برانگیخته.

دیدگاه‌ها