کد خبر : 1831642 | 11 تیر 1401 ساعت 15:01 | 37.3K بازدید | 19 دیدگاه

60 میلیون یورو نمی دهیم

هشدار لاپورتا به بایرن؛ بارسلونا دیوانه نیست!

در بارسلونا بر این اعتقادند که بایرن در نهایت با پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای رابرت لواندوفسکی موافقت خواهد کرد.

هشدار لاپورتا به بایرن؛ بارسلونا دیوانه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، داستان انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا طولانی شده چرا که بایرن مونیخ قصد عقب نشینی از مواضع سفت و سخت خود را ندارد. مدیران بایرن بارها تاکید کرده اند که ستاره لهستانی فروشی نیست و دو پیشنهاد بارسلونا را نیز برای او رد کرده اند.

1724348

 بارسلونا پس از توافق شخصی با لواندوفسکی و با توصیه پینی زاهاوی، مدیر برنامه های بازیکن، حداکثر 40 میلیون یورو برای این انتقال هزینه خواهد کرد در حالی که منابع آلمانی نوشته اند بایرن برای فروش لواندوفسکی حداقل 60 میلیون یورو می خواهد. بایرن معتقد است مرد سال فوتبال جهان در سال گذشته با وجود اینکه تنها یک سال از قراردادش باقیمانده، ارزش 60 میلیون هزینه را دارد.

1722547

 موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز نوشت که خوان لاپورتا، رئیس بارسا پس از فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی باشگاه که 260 میلیون یورو درآمدزایی داشت، حالا دست بالاتر را دارد و به پینی زاهاوی گفته است که 60 میلیون یورو برای لواندوفسکی دیوانگی محض است و هرگز از 40 میلیون یورو فراتر نخواهند رفت. او از زاهاوی خواسته تا این را به اطلاع بایرن برساند. لاپورتا حتی خوشبین است، تا 15 روز دیگر که بارسا راهی تور آمریکا خواهد شد، لواندوفسکی را در اختیار داشته باشد. او اطمینان دارد که بایرن بالاخره با پیشنهاد 40 میلیون یورویی موافقت خواهد کرد. باید دید این خوشبینی لاپورتا تا چه اندازه درست است.

دیدگاه‌ها