کد خبر : 1831652 | 11 تیر 1401 ساعت 15:39 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

اوضاع اردوی تیم در لهستان از زبان خوش‌خبر

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: فدراسیون و کادر فنی تلاش می‌کنند تا مردان والیبال ایران در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن در رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها حاضر شوند.

اوضاع اردوی تیم در لهستان از زبان خوش‌خبر

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش‌خبر در آستانه آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی در شهر گدانسک، افزود: خدا را شکر در لهستان شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

وی درباره مصدومیت‌های جزئی بازیکنان برای شروع هفته سوم، گفت: با توجه به مدت زمان اردو و حساسیت هفته سوم لیگ ملت‌ها با نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از یک ماساژور با تجربه لهستانی خواستیم که در ایام حضورمان در لهستان در هتل حاضر شود و به ماساژ بازیکنان بپردازد و با توجه به تجربه و مهارتش، در بخش‌های از فیزیوتراپی هم کمک کند.

سرپرست تیم ملی با بیان این‌که فدراسیون والیبال و کادر فنی نهایت تلاش خود را می کنند تا شرایط مناسبی برای بازیکنان مهیا شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا مردان والیبال ایران با ایده‌آل‌ترین حالت ممکن در رقابت‌های هفته سوم حاضر شوند و امیدواریم بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذارند.

مردان والیبال ایران روزهای 14 تا 18 تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

دیدگاه‌ها