کد خبر : 1831676 | 11 تیر 1401 ساعت 18:23 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

این سرمربی مصمم؛ ماموریت بازسازی یونایتد (عکس)

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اهداف بزرگی برای این فصل در سر دارد.

این سرمربی مصمم؛ ماموریت بازسازی یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور رالف رانگنیک به‌جای اوله گونار سولسشر نیز تغییری در شرایط منچستریونایتد ایجاد نکرد و این تیم بعد از سپری کردن فصلی کابوس وار و ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی لیگ اروپا، حالا با سرمربی سابق آژاکس به توافق رسیده است. اریک تن هاخ که روی نیمکت این تیم پرافتخار روزهای درخشانی را رقم زده بود، حالا ماموریتی بزرگ پیش روی خود داشته و می‌خواهد یونایتد را به روزهای اوج بازگرداند.

تمرینات منچستریونایتد برای فصل جدید از پنج روز قبل آغاز شده و این سرعت شروع کار توسط اریک تن هاخ نشان می‌دهد او برای بازسازی این باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارد. در حالی‌که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی هنوز در تعطیلات هستند، تمرینات شیاطین سرخ آغاز شده و این تیم قصد دارد خاطرات تلخ سال‌های اخیر را از ذهن هواداران یونایتد پاک کند.

این جدیت و تلاش اریک تن هاخ برای تغییر اوضاع در اولدترافورد، هواداران یونایتد را به فصل جدید امیدوار ساخته است. در لیگ برتر دشوار انگلیس که مدعیان فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی حضور دارند، شرایط یونایتد برای کسب موفقیت اصلا آسان نیست و البته این تیم در بازار تابستانی نیز تا اینجا چندان فعال نشان نداده است. اما هواداران یونایتد امیدوارند با این اریک تن هاخ جدی و مصمم، شرایط در فصل پیش رو به شکل دیگری پیش برود.
1724527

دیدگاه‌ها