کد خبر : 1831696 | 11 تیر 1401 ساعت 20:04 | 24.5K بازدید | 4 دیدگاه

فروش دیپای قطعی است؛ ستاره هلندی در انگلیس

باشگاه بارسلونا برای فروش ممفیس دیپای به یک تیم انگلیسی، پیشنهادی 23 میلیون یورویی دریافت کرده و قصد دارد ستاره هلندی را به فروش برساند.

فروش دیپای قطعی است؛ ستاره هلندی در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه بارسلونا برای فروش ممفیس دیپای، ستاره هلندی خود، از یک تیم لیگ برتری پیشنهادی 23 میلیون یورویی دریافت کرده و قصد دارد دیپای را به فروش برساند. در این گزارش آمده که هدف بارسا این است که با فروش دیپای، هزینه خرید رافینیا، ستاره برزیلی لیدز را به‌دست بیاورد.

اخیرا اعلام شد که بارسلونا به دیپای اعلام کرده که او در برنامه‌های فصل آتی ژاوی جایی ندارد. این در حالی است که ممفیس دیپای بعد از منتشر شدن این خبر پیامی خطاب به باشگاه کاتالان صادر کرد و به‌صورت ضمنی گفت از شرایط خود راضی است و ترجیح می‌دهد در بارسلونا بماند.

1724567

دیپای در یک پست توییتری نوشته بود:" متوجه هستم که درباره آینده من چه تاکتیک‌هایی در حال اجرا است. اشکالی ندارد، لطف خدا با من است. ولی من از شرایط خودم راضی هستم".

درحالی‌که باشگاه بارسلونا از یک سو منتظر مشخص شدن قطعی سرنوشت عثمان دمبله است تا تصمیم نهایی خود را درباره ممفیس دیپای بگیرد گفته می‌شود علاوه‌بر رافینیا، بارسا معتقد است می‌تواند جای خالی دیپای را با مهره‌های دیگری مثل آنسو فاتی و فران تورس پر کند.

دیلی‌میل در گزارش خود می‌گوید تصمیم بارسلونا برای فروش ممفیس دیپای قطعی است و ستاره هلندی به احتمال زیاد به باشگاهی انگلیسی که امروز پیشنهادی 23 میلیون یورویی ارائه داده، واگذار خواهد شد.

دیدگاه‌ها