کد خبر : 1831725 | 11 تیر 1401 ساعت 22:36 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

طعنه به گرت بیل؛ لیگ آمریکا اصلا ساده نیست

کارلوس ولا، ستاره مکزیکی لس‌آنجلس اف‌سی، در سخنانی طعنه‌آمیز خطاب به گرت بیل‌، می‌گوید ستاره ولزی اگر می‌خواهد در این تیم موفق باشد باید «واقعا کار کند».

طعنه به گرت بیل؛ لیگ آمریکا اصلا ساده نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس ولا، ستاره مکزیکی لس‌آنجلس اف‌سی، تیمی که اخیرا گرت بیل را به‌خدمت گرفته می‌گوید بازی در لیگ MLS آمریکا برای هیچ فوتبالیستی ساده نیست حتی اگر او یک سوپراستار جهانی باشد.

ولا در سخنانی طعنه‌آمیز خطاب به گرت بیل می‌گوید او اگر می‌خواهد در فوتبال آمریکا و در تیم لس‌آنجلس اف‌سی موفق باشد باید واقعا به فکر کار کردن باشد.

1720423

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید که امسال تابستان بازیکن آزاد بود تصمیم گرفت به جای بازی در اروپا راهی آمریکا و ایالت کالیفرنیا شود تا فصل آینده فوتبالش را با پیراهن لس‌آنجلس اف‌سی ادامه دهد. او و جورجو کیه‌لینی خریدهای بزرگ این تیم آمریکایی هستند که سال آینده برای لس‌آنجلس بازی خواهند کرد. گرت بیل در جام جهانی 2022 قطر به‌عنوان کاپیتان تیم ملی ولز مقابل تیم ملی کشورمان قرار خواهد گرفت.

کارلوس ولای مکزیکی که فصل گذشته یکی از ستاره‌های لیگ MLS آمریکا بود در مصاحبه با خبرنگاران درباره گرت بیل گفت:" او اگر با ذهنیتی درست و با روحیه خوب بیاید مسلما برای ما بازیکن مهمی خواهد شد چرا که گرت بیل بازیکن بزرگی است. او از رئال مادرید می‌آید و به نظرم همین یک جمله کافی است که نیازی نباشد چیز دیگری درباره بزرگی‌اش بگوییم".

ستاره مکزیکی در ادامه گفت:" تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که گرت بیل باید واقعا دنبال کار کردن باشد چون لیگ MLS اصلا ساده نیست. ممکن است مردم اینطور فکر کنند ولی واقعیت چیز دیگری است".

دیدگاه‌ها